GRUDUSK, czyli do cioci na herbatę :-)

Sobota, 22 maja 2010 · | Komentarze 23

Pierwszy z tegorocznych supermaratonów prowadził z Elbląga do Gruduska k. Mławy. W wycieczce na całej trasie wziął udział niezawodny Robert, a od Miłomłyna do Iławy towarzyszył nam dodatkowo ROMAN.
Celem wyprawy było odwiedzenie cioci, przetestowanie sprzętu i siebie w kontekście czekających wyzwań ;-).

Trasa: ELBLĄG-MAŁDYTY-OSTRÓDA-OLSZTYNEK-JEDWABNO-WIELBARK-CHORZELE-GRUDUSK-MŁAWA-DZIAŁDOWO-LIDZBARK-LUBAWA-IŁAWA-DZIERZGOŃ-GRONOWO ELBLĄSKIE-ELBLĄG

Z Elbląga wyjechaliśmy o 4 rano, w domu byliśmy o 2 w nocy. Do Gruduska towarzyszył nam pięknie wiejący w plecy wiatr, co skutkowało tym, że 215 km jechałem na blacie 53z. Nawet 2,5km podjazd w okolicach Rychnowa na DK 7 :-O. Średnia w Grudusku wynosiła 29,04 km/h, no, ale było wiadome, że w Elblągu taka nie będzie ;-).

W drodze powrotnej do Działdowa, zgodnie z przewidywaniami mieliśmy ,,w mordewind'', ale to co nastąpiło potem nie ma precedensu w ciągu wielu lat mojego pedałowania. Wiatr zmienił się na wschodni i znowu dawał w plecy :-). Po zmianie kierunku jazdy na północny już wiał bocznie, no, ale to nie to samo co w twarz.

Jedynym minusem tak wiejącego wiatru był fakt przygonienia na nas deszczowej chmury, ale 20 minut postoju pod daszkiem szkoły w Kiełpinach przydało się wszystkim ;-).

Po zapadnięciu zmroku, co nastąpiło w Iławie wiatr uciszył się i był spokój, i rozgwieżdżone niebo.

Za Dzierzgoniem wjechaliśmy na Żuławy, gdzie zrobiło się dość zimno, pojawiła się mgła i momentami dziurawy asfalt. Ja jadąc na oponach 35mm jakoś dawałem radę, ale Robert na 23mm musiał mocno zredukować tempo.

Ostatni odcinek z Jegłownika to dopiero był sprint. Jak konie, co na widok stajni i siana się ożywiają , tak my z 30 km/h nie schodziliśmy :-).

Ogólnie wyjazd bardzo udany, udzielił mi odpowiedzi na kilka nurtujących pytań, pozwolił zobaczyć ciekawe miejsca w doborowym towarzystwie. Dziękuję Panowie za wspólne pedałowanie :-).

Kilka fotek poniżej, pełna fotorelacja z opisem TUTAJ.

STARTUJEMY © MARECKY

ŻUŁAWY- NA MOSTKU W BRUDZĘDACH © MARECKY

ROBERT NA MOSTKU W BRUDZĘDACH © MARECKY
Kategoria SUPERMARATONY

| 22:04 czwartek, 27 maja 2010 | linkuj Dzięki. Faktycznie jechało się bardzo przyjemnie :-)
transatlantyk
| 18:01 środa, 26 maja 2010 | linkuj Super dystans i to w pięknym czasie. Gratulacje !
| 20:52 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Coś w tym jest ;-). Przez 215 km to był nawet JOKER :-)).
wilk
| 16:10 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Jednym asy, innym blotki :))
| 15:15 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Czyli wiatr rozdawał karty w tą sobotę ;-).
wilk
| 14:56 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj A jeszcze odnośnie tego wiatru - to ja na trasie do Lwowa spotkałem się z dokładnie przeciwnym zjawiskiem. Po zmaganiach z wiatrem miałem nadzieję na ulgową końcówkę, przejechałem z wiatrem ze 30-40km - a tu złapała mnie burza, po której wiatr zmienił się dokładnie o 180 stopni - i w końcówce znowu musiałem się męczyć.
| 14:35 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Darecki: no aż tak to nie :-))

niradhara: Dzieki :-).

marian65: 5 z przodu to zeszłoroczna Częstochowa :-)). W tym roku celuję w 6 ;-).
marian65 | 18:34 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Gratuluję!, szczęka opada. Taki dystans w jeden dzień, teraz tylko czekac 5 z przodu.Trzymam za to kciuki.
niradhara
| 05:22 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Zaniemówiłam z wrażenia! Wielkie gratki :)))
Darecki
| 20:56 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Powiem tak, 421 km u Mareckiego to nic szczególnego :-)
| 20:33 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj giovanni: Dzięki :-).

wilk: Dzięki :-). Jak słusznie zauważyłeś, w maju był problem z pogodą na dłuższy wypad.

misiak 2101: Da radę to przejechać, ale koniecznie trzeba zjeść śniadanie ;-)
misiak2101
| 17:54 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Kurde mi dzis ciezko bylo 75km a wy 421km normalnie łapię się za głowę jak wy to wytrzymaliscie? Przeciez to praktycznie niewykonywalne:D
wilk
| 17:30 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Gratulacje!
A tośmy sobie wybrali termin na takie maratony! Dokładnie tego samego dnia :))
giovanni
| 17:19 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Wow! Gratuluje! A ja dziś wykręciłem 0 km bo chciałem początek grypy zwalczyć. Wstyd!;)
| 16:06 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj manik013: Dzięki :-). Taki układ wiatrów to faktycznie rzadkość.

Isgenaroth: Dzięki ;-). W terenie też czasami się masakruję ;-).

robin:Dzięki :-). Nie żałuj sobie, 5 z przodu i zapraszam do Elbląga ;-).

shem: Dzięki :-).

kundello21: to tylko cykloza :-P. Kalorie wpisuję wykorzystując uniwersalny przelicznik: 500kcal-1 godzina pedałowania :-).
kundello21
| 15:45 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Wariaty:D

Widać że na szosie spala się mnie kcal, bo ja na góralu spaliłem 6600kcal na 180km :)
shem
| 15:09 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Ja pierdziele, ale dystans! Gratuluje :-)
robin
| 15:04 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Wielkie Gratulacje, Cztery z przodu to piękna cyfra! Mnie też to czeka w tym roku :) Pozdrawiam
Isgenaroth
| 14:22 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Totalny masakrator szosowy. Szacunek i jeszcze raz szacunek.
manik013
| 14:14 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Gratuluje pięknej traski ;)
Z tym wiatrem to mieliście szczęście. Ja przeważnie jak robie pętle to jade w każdą strone pod wiatr hehe
| 14:12 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj sastre19: krem dziecięcy, dopasowane siodło, dobre spodenki z pampersem :-). Chociaż tyłek i tak będzie nieco bolał ;-)

Kajman: Dzięki :-).
Kajman
| 13:40 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Chylę głowę:) Pełen szacun!!!
sastre19
| 13:26 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Masakra ;D Jak wytrzymujecie tyle godzin na siodełku? Ja mam problem z paroma godzinami :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ksree