INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
7.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:30.00 km/h
Temperatura:5.0
Podjazdy: m
Rower:

To tu, to tam po Elblągu

Czwartek, 5 grudnia 2013 · | Komentarze 3

Zobaczyłem dzisiaj na torach najnowszy tramwaj spółki Tramwaje Elbląskie. Nabytek ma około 30 lat co jak na tramwaj nie jest jeszcze dramatem. Z zewnątrz po modernizacji prezentuje się elegancko, zobaczymy jak będzie w środku. Na razie jest testowany.

Nowy-stary tramwaj z Augsburga na elbląskich torach © MARECKI


Nowy-stary tramwaj z Augsburga na elbląskich torach © MARECKI


Ps. Opon jeszcze nie wymieniłem. Nie będzie mi tu jakiś Ksawery podskakiwał :-P



Komentarze
oelka
| 15:28 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Pętle są jednak przydatne wszędzie tam, gdzie jest duży ruch. Objechanie pętli odbywa się znacznie szybciej niż bieganie miedzy kabinami.
Wrocław się o tym przekonał koło swojego stadionu.
Dwukierunki dobrze się mogą sprawdzić podczas zamknięć w czasie remontów, szczególnie tam, gdzie jak w Warszawie są długie odcinki, które będą nie używane liniowo ze względu na remont w innym miejscu.
MARECKY
| 20:26 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj Dwukierunkowy, bo w Niemczech myślą oszczędnie. U nas na bogato - pętle mają się dobrze ;-).
kdk
| 20:24 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj Dwukierunkowy - znowu wróciła na nie moda. Tereny w miastach coraz cenniejsze, można będzie zrezygnować z pętli, a i w czasie remontów się przydają.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzete
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]