INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
0.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:12.0
Podjazdy: m
Rower:

PUMA - Polska Unia Mobilności Aktywnej

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · | Komentarze 3

Służbowy wyjazd do Gdańska na walne zebranie członków PUMA, niestety tym razem bez roweru. Niemniej spotkanie z rowerowo zaangażowanymi osobami to zawsze przyjemność. Nie byłbym także sobą, gdyby podczas spaceru ze śródmieścia Gdańska do Wrzeszcza nie wyciągnął kilka razy swojego aparatu :-).

GDAŃSK-STOJAKI ROWEROWE PRZY PKP GDAŃSK GŁÓWNY © MARECKI


GDAŃSK-STOJAKI ROWEROWE PRZY PKP GDAŃSK GŁÓWNY © MARECKI


Ciemne, brudne, niebezpieczne i pachnące ,,inaczej'' przejście/przejazd pod wiaduktem. Chyba dobrze, że nie ma czegoś takiego w Elblągu.

GDAŃSK-TUNEL PIESZO-ROWEROWY POD WIADUKTEM BŁĘDNIK © MARECKI


Inna nawierzchnia, wyraźny kolor, różnica poziomu względem chodnika na (+) lub (-) powodują, że pieszy lepiej wie o co w tym wszystkim chodzi.

GDAŃSK-DDR WZDŁUŻ GRUNWALDZKIEJ © MARECKI


Jak ma się dużo miejsca, można też przyjemnie odseparować się od pieszych za pomocą zieleni.

GDAŃSK- ELEGANCKA SEPARACJA DDR OD CHODNIKA © MARECKI


GDAŃSK-DDR I ELEGANCKA MIJANKA PRZYSTANKU ZBIORKOMU © MARECKI


Jeden z elementów uspokajania ruchu i poprawy bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.

GDAŃSK-PODNIESIONY PRZEJAZD ROWEROWY I PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH © MARECKI


Barierowa separacja jest bardzo czytelna dla pieszych. A przynajmniej powinna być :-).

GDAŃSK-SEPARACJA RUCHU ROWEROWEGO OD PIESZEGO © MARECKI


Żeby rowerzysta nie szarżował jadąc z góry, funduje mu się drgacze-spowalniacze :-)

GDAŃSK-SPOWALNIACZE NA DDR © MARECKI


GDAŃSK-STOJAK ROWEROWY I GDAŃSKI SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ © MARECKI


GDAŃSK-STOJAKI POD GALERIĄ BAŁTYCKĄ © MARECKI

GDAŃSK-STOJAKI POD GALERIĄ BAŁTYCKĄ © MARECKI

GDAŃSK-STOJAKI POD GALERIĄ BAŁTYCKĄ © MARECKI

A POTEM PRZYJECHAŁA MOJA LEPSZA POŁOWA :-)) © MARECKI
Kategoria OR



Komentarze
Turysta
| 17:12 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Te ażurowe płyty to nie są spowalniacze. One tam są z powodu rosnących drzew - zapewniają dopływ wody do korzeni (albo coś w tym stylu). Spowalniaczami na nowszych ścieżkach są krechy z grubej warstwy farby, a na ścieżce nadmorskiej garby.

(Na czwartym zdjęciu jest Aleja Zwycięstwa. Aleja Grunwaldzka zaczyna się trochę dalej.)
rafi1368
| 20:02 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Te drgacze-spowalniacze się nie sprawdzą chyba,rowerzyści żeby je ominąć będą wjeżdżać na chodnik.
Nefre
| 18:52 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj W Gdańsku fajnie się jeździ:))
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa byloi
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]