Czerwiec, 2011

Suma kalorii:20500 kcal

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · | Komentarze 5

Bardzo chimeryczny dzień-słońce na zmianę z deszczem. Poniżej fotka wielkiej Toyoty w kontekście pozytywnym. Nic nie blokowała, przestrzegała przepisów i jest ooogggrrrooommmnnnaaa :-).

TOYOTA TUNDRA © MARECKI

Piątek, 17 czerwca 2011 · | Komentarze 3

O poranku szybko polało, zagrzmiało i równie szybko przestało. Potem z każdą chwilą coraz ładniej.

Po południu bardzo żałowałem, że nie mam ze sobą aparatu. Byłoby zdjęcie dziadka MARKA :-).

Czwartek, 16 czerwca 2011 · | Komentarze 7

Szybko przez miasto, a potem akcje korytarzowo-biurowe :-).

Środa, 15 czerwca 2011 · | Komentarze 0

Dzisiaj intensywnie trenowałem do przyszłotygodniowego ALLEYCATA. Sprawdziłem jak najlepiej dotrzeć można na metę zawodów, która znajduje się na terenie działki MARKA przy ulicy Dąbrowskiego. Jak mniemam, chodzi o te działki widoczne poniżej.

ELBLĄG-DZIAŁKI PRZY UL. DĄBROWSKIEGO © MARECKI

Byłem w takich lokalizacjach, że już nic mnie nie zdziwi :-).

Wtorek, 14 czerwca 2011 · | Komentarze 0

Trochę z buta, trochę na rowerze. Nowa obręcz już zamontowana, śmiga się że aż miło. Dzięki Darek :-).
Kategoria SERWIS

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · | Komentarze 2

Kiedyś spotkałem takiego BARANA, ale nie reagowałem w sposób gwałtowny. Dzisiaj w Parku Dolinka na wysokości kaskad Kumieli o mało co nie wjechałem w skuter prowadzony przez leśnego dziadka. Jechał sobie dowcipas alejką parkową wśród pieszych i rowerów.

Zwolniłem i grzecznie zapytałem, co on tu robi. W odpowiedzi usłyszałem !@K!JK&%$$, toteż nie pozostało mi nic innego jak udać się w ślad za gościem, który już zdążył skręcić w Kościuszki i dał gazu w kierunku budowanego ronda.

Na płytach już go miałem i wtedy o wysokiej kulturze nie było już mowy. Za to on mnie przeprosił, co bardzo mi się spodobało ;-).

Poza tym uprzejmie informuję, że jak zobaczę jeszcze raz podobnego magika, to postaram się go przytrzymać i zadzwonię po Roberta lub jego kolegów :-).

ROSYJSKA GRANICA i GĄSIENICA

Sobota, 11 czerwca 2011 · | Komentarze 2

Wraz z ROBERTEM poddaliśmy analizie pominięty świadomie w zeszłym tygodniu odcinek maratonu MRDP na odcinku Gronowo-Żelazna Góra. Jak trafna to była decyzja, okazało się dzisiaj, kiedy za dnia mogliśmy ocenić duży stopień zagmatwania trasy. W nocy to by była rzeźnia.

Zajrzeliśmy też na lokalne przejścia graniczne w Gronowie i Grzechotkach oraz zrobiliśmy sesję zdjęciową przecudnej urody gąsienicy, ratując ją przed niechybną śmiercią na S22 :-).

Droga powrotna to walka z ,,prezentem'' w postaci eleganckiego wiatru w twarz oraz coraz większym biciem tylnej felgi, która zapragnęła sobie pęknąć chyba wczoraj lub przedwczoraj :-).

TRASA: ELBLĄG-Milejewo-Pogrodzie-Frombork-Braniewo-Gronowo-Kalinówek-Pęciszewo-Grzechotki (przejście)-Majewo-Milejewo-ELBLĄG

NARUSA-KOMITET POWITALNY :-) © MARECKI

GĄSIENICA Z PROFILU I W ZBLIŻENIU © MARECKI

GĄSIENICA Z PROFILU I Z DALEKA © MARECKI

GĄSIENICA PRZESZŁA S22-GRATULACJE :-)) © MARECKI

RÓŻNICA POZIOMÓW DRÓG-PO LEWEJ STRONIE INTERWAŁOWA DROGA TECHNICZNA i S22 © MARECKI

Czwartek, 9 czerwca 2011 · | Komentarze 0

Polało, zagrzmiało i od razu jeździ się przyjemniej.

Środa, 8 czerwca 2011 · | Komentarze 2

Upał straszny. Weszły we mnie prawie trzy 1,5 litrowe butelki wody.
W Elblągu przebywała ekipa Marka Zamany, która robiła audyt terenowy trasy rowerowej POLSKI WSCHODNIEJ. Przyjechali samochodem, ale mieli na szczęście rower, bo jakoś trudno byłoby śmigać samochodem po parkach :-). Z Patrycją objechałem całą trasę przez Elbląg (9 km), robiąc za przewodnika, a ona za fotografa. Pożegnaliśmy się na ulicy Jagodowej i oni dalej na Wysoczyznę Elbląską, a ja do konkretnej roboty :-).
Kategoria OR

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · | Komentarze 0

Takie tam spokojne patataj w upale.