DOOKOŁA DRUZNA

Niedziela, 2 lutego 2014 · | Komentarze 5

Światowy Dzień Mokradeł natchnął mnie aby zrobić kółko wokół Jeziora Druzno :-). Wszak jest to duże mokradło, objęte różnymi formami ochrony przyrodniczej. Jak pomyślałem tak zrobiłem chociaż do samego brzegu nie zbliżałem się. Jeszcze by mnie naszło na jazdę po lodzie ;-).

Skupiłem się na sprawdzeniu stanu lokalnych asfaltów. Emocje pojawiły się tylko na odcinku Pasłęk-Marianka za sprawą kilkukilometrowej gołoledzi. Jak na złość miałem wtedy wiatr w plecy, a jechałem sobie 10 km/h :-).  Poza tym spokojnie i bez komplikacji.  Zjazd z Dębicy zawsze miły i przyjemny.

TRASA: ELBLĄG-Raczki Elbląskie-Krzewsk-Marwica-Jelonki-Krosno-Pasłęk-Marianka-Bożynowo-Pomorska Wieś-Kamiennik Wielki-ELBLĄG

Marwica-pałac z XIX wieku
Marwica-pałac z XIX wieku © MARECKI Marwica-pałac z XIX wieku
Marwica-pałac z XIX wieku © MARECKI Sarny na polu
Sarny na polu © MARECKI Pasłęk - zamek krzyżacki
Pasłęk - zamek krzyżacki © MARECKI Pasłęk - podcieniowy ratusz z XIV wieku
Pasłęk - podcieniowy ratusz z XIV wieku © MARECKI Tajemnicza inskrypacja na budynku ratusza
Tajemnicza inskrypcja na budynku ratusza © MARECKI Pasłęk - gotycki kościół Św. Bartłomieja
Pasłęk - gotycki kościół Św. Bartłomieja © MARECKI Borzynowo - indyki siedzą jak kury na grzędzie :-)
Borzynowo - indyki siedzą jak kury na grzędzie :-) © MARECKI Zalesie - ładnie odnowiony drewniany dom
Zalesie - ładnie odnowiony drewniany dom © MARECKI Pomorska Wieś - pomnik ofiar I wojny światowej. To już 100 lat temu
Pomorska Wieś - pomnik ofiar I wojny światowej. To już 100 lat temu © MARECKI Droga S22 i węzeł Wilkowo