ŻUŁAWY WIŚLANE

Sobota, 15 lutego 2014 · | Komentarze 5

TRASA: ELBLĄG-Helenowo-Bielnik II-Marzęcino-Nowy Dwór Gdański-Lubieszewo-Ostaszewo-Kiezmark-Leszkowy-Giemlice-Steblewo-Koźliny-Tczew-Kończewice-Gnojewo-Szymankowo-Nowy Staw-Lubstowo-Jazowa-Kazimierzowo-ELBLĄG

FOTOGALERIA (z opisem)

Żuławska panorama ,,stołowa'' © MARECKI

Tczew - panorama bulwaru wiślanego © MARECKI

Dolina Wisły i Mosty Tczewskie © MARECKI

Mosty Tczewskie © MARECKI

Jazowa - panorama Nogatu © MARECKI

Szybka jazda po Żuławach Wiślanych ( Elbląskich, Wielkich i Gdańskich) pod hasłem ,,Kto rano ( w nocy) wstaje ... :-).Do przeprawy przez Wisłę w Kiezmarku pędziłem z wiatrem w plecy i nawet na oblodzonych odcinkach asfaltów nie bardzo chciało mi się zwalniać.

Totalne pustki na drogach (pierwszy samochód wyprzedził mnie za Nowym Dworem Gdańskim) sprzyjały jeździe środkiem drogi, a tam ślisko nie było. Za Wisłą schowałem się za wał przeciwpowodziowy i do Tczewa doturlałem się w miarę sprawnie.

Walka zaczęła się po ponownym przekroczeniu Wisły i tutaj rezygnując z frontalnego ataku na wiatr i modyfikując trasę powrotną,  zjechałem z DK 22 i zamiast jechać przez Malbork odbiłem na Szymankowo i Nowy Staw.

Końcówka jazdy to chowanie się za ekranami ochronnymi DK 7 i liczenie samochodów z rosyjską rejestracją jadących do Trójmiasta. Znudziło mi się po numerze 93 :-).

A potem włączyłem Soczi. Pięknie było :-))