ŻUŁAWY, TRÓJMIASTO, KASZUBY

Sobota, 9 sierpnia 2014 · | Komentarze 8

Trasa: ELBLĄG-Marzęcino-Tujsk-Stegna-Jantar-Mikoszewo-Sobieszewo-Gdańsk-Sopot-Gdynia-Reda-Wejherowo-Szemud-Przodkowo-Kartuzy-Somonino- Egiertowo-Nowa Karczma-Skarszewy-Tczew-Nowy Staw-Nowy Dwór Gdański-Orliniec-Solnica-Jazowa-Kępki-Bielnik II-Bielnik I-ELBLĄG

GPS - tylko do Gdyni włącznie.

Fotogaleria poniżej. Nie włożyłem karty pamięci do aparatu i byłem mocno limitowany przez pamięć wewnętrzną, Bywa :-))

Chłopaki ruszyli na koniec, albo początek  Polski (Hel) a ja postanowiłem im towarzyszyć do ... Wisły. Królowa polskich rzek nieco się jednak przesunęła na tej wycieczce i znalazła się aż na Kaszubach, a ja razem z nią i Robertem :-)).

Po  drodze odwiedziliśmy nadmorskie kurorty  na Mierzei Wiślanej, tętniące nocnym życiem Trójmiasto i krajobrazowe, wyciszone Kaszuby. Chłodna, a momentami zimna noc ( 11 stopni nad ranem) po wyjściu słońca szybko zamieniła się w upalny dzień. Z ekipą ,,go to Hel'' pożegnaliśmy się na skwerze Kościuszki w Gdyni, a od Egiertowa pedałowałem samodzielnie podczas gdy Robert ruszył na Kościerzynę.

Pod koniec jazdy sprawdziłem czy wakacyjne korki na DK 7 już się pojawiły. Ruch odbywał się powoli, ale płynnie. Całkiem sporo ludzi z Polski  jechało za to nad morze bokami przez Marzęcino, a już zupełnie ciekawe było wykorzystywanie skrótu między Bielnikiem I a Bielnikiem II przez elbląskich kierowców. Droga z betonowych płyt  cieszyła się sporą popularnością :-).

Ekipa startowa na Hel © MARECKI

Czyżby zlot Panów Samochodzików? :-) © MARECKI

Amber One w okolicach Tczewa © MARECKI

Rzeka Nogat © MARECKI

Dzięki Panowie za wspólne kręcenie kilometrów w szaleńczym tempie :-)

| 16:58 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj Wracałem przed południem, także ruch był bez związku z wypadkiem.
Gość_pawlik | 23:45 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj Jazda przez Bielnik była wymuszona kolejnym wypadkiem na DK7 w okolicy Kazimierzewa około 19.00. Ja jechałem przez Kępki i Nowakowo pierwszy raz blachosmrodem. Dziwne uczucie.
| 21:38 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj Dzięki. Ale to po prostu moja normalna jazda po zeszłorocznej zapaści :-)
marian65 | 21:10 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj Przygotowania do BBT w pełni. Gratuluję.
| 20:16 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj 300 km po Elblągu - nie dam rady :-))))
Gość | 20:15 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj Tylko dlaczego tow Marecki nie jeździ dumnie po elblaskich ddrkach :-(
| 18:44 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj Mówią, że ruch to zdrowie i ja im wierzę :-)
Gabs | 18:38 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj No Marecki, ładnie ciśniesz w tym roku :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ygasn