54 ELBLĄSKI ALLEYCAT-MIKOŁAJKOWY

Sobota, 6 grudnia 2014 · | Komentarze 0

Dziesięć punktów kontrolnych czekało na 9 zawodników, którzy zdecydowali się na udział w 54 już edycji elbląskich imprez na orientację (EINO) zwanych też mało swojsko alleycatami. Zapewne poranna gołoledź wystraszyła co poniektórych, bo na starcie imprezy zlokalizowanym na Placu Słowiańskim pojawiło się ostatecznie 7 bikerów.

Każdy z nich przybył z prezentami dla dzieci przebywających w elbląskim Domu Dziecka bo wszak data zobowiązuje, a i zapisów regulaminu należy przestrzegać :-).  Po raz pierwszy elbląskie środowisko rowerowe wystąpiło z taką inicjatywą - mam nadzieję że nie po raz ostatni.

O godzinie 12.12 zawodnicy ruszyli w miasto zaliczać punkty, a ja udałem się spokojnym tempem na metę zawodów zlokalizowaną w przytulnych progach Restauracji Canapa. Przygotowałem paczki dla zawodników i pijąc herbatę czekałem na pierwszych zawodników.

Doczekałem się o 13.10 Marcina_Ch, który dzięki bezbłędnemu przejazdowi mógł się po chwili cieszyć ze zwycięstwa.

Minutę później na metę wpadi DareckiMarekB i w tej kolejności zajęli drugie i trzecie miejsce notując bezbłędne przejazdy. Czwarty z bezbłędnym przejazdem pojawił się o 13.16 Modo,  a następnie :

5. przemoc84 13:17 1 błąd
6. Rękaw 13:23 1 błąd
7. Zadlo 13:32 1 błąd.

Krótka lista startowa sprawiła, że wyniki zawodów były podane szybko i sprawnie i już po chwili jechaliśmy do elbląskiego Domu Dziecka. Mieliśmy bowiem dla jego młodych mieszkańców nieco słodyczy, które były takim nietypowym wpisowym na tą edycję alleycata.
Trema udzieliła się zarówno nam jak i obdarowanym, ale  trwało to tylko chwilę :-). Słodkości przypadły dzieciakom do gustu i nawet zostaliśmy zaproszeni do obejrzenia ich pokoi. Trzeba przyznać, że ich wygląd odbiegał od stereotypowych wyobrażeń o takich miejscach.

Niebawem nasza wizyta dobiegła końca, a my zobowiązaliśmy się do odwiedzin także w przyszłym roku.

Pomocą organizacyjną przy imprezie służyło mi Towarzystwo Ubezpieczeniowe TUW. Nagrody dla uczestników ufundował też Urząd Miejski w Elblągu

Rozgłos medialny tej edycji zapewniły elbląskie media: Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl, serwis Elblag.net, Dziennik Elbląski, serwis Młody Elbląg oraz elbląska redakcja Radia Eska.  Obszerna relacja i fotorelacja z zawodów jest natomiast dostępna w serwisie Info Elbląg. Serdecznie dziękuję.

Dziękuję wszystkim za udział w imprezie i okazane dobre serce :-)