GreenVelo Frombork-Pakosze

Sobota, 23 maja 2015 · | Komentarze 0

Trasa: ELBLĄG-Milejewo-Pogrodzie-Frombork-Różaniec-Klejnowo-Nowa Pasłęka-Braniewo-Szyleny-Lubnowo-Tolkowiec-Wysoka Braniewska-Pakosze-Wilczęta-Młynary-Zastawno-Pomorska Wieś-ELBLĄG

FOTOGALERIA (z opisem)

Pojechaliśmy z Robertem rzucić okiem na szlak GreenVelo w powiecie braniewskim.  Oznakowanie wraz z nowym asfaltem pojawiło się w okolicach wsi Lubnowo i towarzyszyło nam do Pakoszy. Plan zakładał dotarcie do Lelkowa, ale jak to z planami bywa trzeba było je nieco zmodyfikować. Straciliśmy dużo czasu na przedzieranie się przez gęste i mokre ,,green'' za Fromborkiem :-).

Oznakowanie trasy jest bardzo dobre, kilometraż podawany na tabliczkach jest poprawny. Na obserwowanym odcinku MOR-y (miejsca odpoczynku rowerzystów) nie występują. Problematyczne jest piaskowe pobocze z którego mijające się samochody zaciągają piasek i żwir prosto na drogę. Stwarza to niebezpieczeństwo bolesnej gleby na asfalcie. Wypada też mieć nadzieję, że stalowe słupki nie znajdą się zbyt szybko u złomiarzy, bo oznakowań na drzewach projekt chyba nie przewiduje.

Ciąg dalszy sprawdzania szlaku niebawem.