WERSALSKI KAMIEŃ GRANICZNY

Sobota, 24 października 2015 · | Komentarze 5

Trasa: ELBLĄG-Krzewsk-Świety Gaj-Dzierzgoń-Mikołajki Pomorskie-Prabuty-Licze-Kwidzyn-Sadlinki-Gardeja-Budy-Zwierzyniec-Czarne Małe-Czarne Dolne-Rozajny Małe-Jaromierz-Trumiejki-Prabuty-Mikołajki Pomorskie-Dzierzgoń-Święty Gaj-Brudzędy-Markusy-Jezioro-Karczowiska Górne-ELBLĄG

Kolejna z nocnych jazd prowadziła do Kwidzyna w celu odwiedzenia bliskich mojemu sercu miejsc wiecznego spoczynku najbliższych. Na trasie towarzyszył mi tradycyjnie Robert, któremu to niniejszym dziękuję za wspólne kręcenie.
Korzystając z przebywania w Kwidzynie i będąc zainspirowanym wpisem Pawła przegoniłem go jeszcze do nieodległej Leśniczówki Zwierzyniec w celu obejrzenia unikatowego kamienia granicznego. Unikatowego, bo zawierającego napis Versailles. Więcej dla zainteresowanych tematem jest  TUTAJ.

Dzięki uprzejmości leśniczego nie mieliśmy z tym problemu,  a sesja zdjęciowa przebiegła szybko i sprawnie. Jeszcze szybciej przebiegał  powrót do Elbląga, bo nasi synowie postanowili podnieść nam tętno telefonami i SMS-ami . (spójrzcie na średnią z 222 km zrobioną na oponach 2,2).

Na regenerację i kompleksową odnowę biologiczną wybrałem jacuzzi w CRW Dolinka i to była bardzo dobra decyzja. Czuję że żyję, bo były z tym problemy :-)).

PS. Kończąc picie trzeciego litra płynów dostrzegłem, że Robert wyjął pełny bidon i wziął łyka :-)))

Smerfetka agituje podczas ciszy wyborczej © MARECKI

Jezioro Dzierzgoń © MARECKI

Przydrożny bufet niskiej jakości :-) © MARECKI

Jajka nam nie smakowały :-) © MARECKI

| 17:30 wtorek, 27 października 2015 | linkuj Buczek: Leśniczego oderwałem od śniadania, a sami bardzo już się spieszyliśmy. Polityka w pobliżu nie było, był pień :-).

Andrzej: A smerfertka ciszy nie przestrzegała ...

mbiker: Będę pamiętał aby się nim dokładniej przyjrzeć przy najbliższej okazji. Masz prawdziwy dar w ręku.

kbialy2002: Myślę, że już trafisz bez problemu :-).

Pozdrawiam.
kbialy2002
| 10:43 poniedziałek, 26 października 2015 | linkuj No pięknie teraz ja się tam wybieram... Marek dawaj namiary tego kamulca... Wiem że Gardeja ale dalej to już nic ciekawego... Do kolekcji dorzucę trzeci Versailles...
mbiker | 21:08 niedziela, 25 października 2015 | linkuj ...nie chwaląc się ,jam te drzwi w sądzie restaurował
Andrzej | 20:17 niedziela, 25 października 2015 | linkuj Była cisza wyborcza albo się pochowali.
Buczek
| 06:24 niedziela, 25 października 2015 | linkuj Miło, że mój wpis inspiruje. Widzę, że, w przeciwieństwie do mnie, zastaliście leśniczego. Opowiedział Wam coś o słupie? Bo ja znam wersję o wygrzebaniu go z jakiegoś bagna, w którym został utopiony [po wojnie?]. A leśniczy podobno ma na ten temat dużo do powiedzenia.

PS1. Niezły dystans. Ja bym nim obdzielił dwie wycieczki :-).
PS2. Po co jajkami w przyrodę, jak można w polityka?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzedm