DRUZNO, WIADUKT, NOGAT

Sobota, 19 grudnia 2015 · | Komentarze 8

Trasa: ELBLĄG-Przezmark-Komorowo Żuławskie-Bogaczewo-Rzeczna-Jelonki-Rychliki-Dymnik-Rychliki-Wysoka-Stankowo-Dzierzgonka-Krzewski-Raczki Elbląskie-Elbląg-Władysławowo-Bielnik II-Kępa Rybacka-Nowakowo-ELBLĄG

Na poranną jazdę z cyklu ,,Po  co spać, jak można jechać'' zabrałem się z Robertem. Od samego początku jechaliśmy w towarzystwie grudniowego ciepłego wiatru z południowego zachodu. Na początku nam sprzyjał, potem było trochę walki. W okolicach Rychlik zawróciliśmy, chociaż nawierzchnia  DW 527  jest już nowa i równa. Drogowcy układają teraz płyty na skarpach rowów odwadniających i nanieśli na asfalt sporo błota, a tej atrakcji Roberta kolarzówka nie polubiła.

Przez Wysoką pojechaliśmy na północ, zobaczyć wyburzany - nie bez problemów - wiadukt nad torem kolei nadzalewowej w ciągu DK 22. Przy okazji muszę sprostować dobre wiadomości z tego wpisu dotyczące ruchu TIR-ów na odcinku DK 22 Elbląg-Malbork. Niestety, budują dla nich objazd i TIR-y będą. A nawet będzie ich więcej, bo zaczyna się budowa S7 w rejonie Elbląga. Także zapomnijcie o tej drodze.

Na koniec udaliśmy się nad Nogat, który z drogi widokowej w Kępie Rybackiej o każdej porze roku wygląda ładnie. A w samym Elblągu rzuciliśmy okiem na chaos w oznakowaniu ddr przy CH Ogrody i potem każdy z nas ruszył na zasłużone śniadanie.

Dzięki Roberto za wspólne kręcenie.

| 20:16 środa, 23 grudnia 2015 | linkuj Dziękuję za miłe słowa, moc jest :-). Zdrowia życzę.
Darecki
| 22:12 wtorek, 22 grudnia 2015 | linkuj Mareczku raczej niech moc będzie z znanym i cenionym znawca turystyki rowerowej :-)
| 21:15 wtorek, 22 grudnia 2015 | linkuj kgrzany: Problemem jest to fakt, że Dzierzgoń to już inne województwo i z perspektywy Gdańska to daleki wschód :-). Możemy się dobrego asfaltu szybko nie doczekać. Resztę sprawdziłeś już sam :-). Objazd jest w bezpośredniej bliskości mostka, tuż za przejazdem kolejowym.

Pozdrawiam.

Darecki: Niech Moc będzie z Tobą :-)
Gość | 09:25 wtorek, 22 grudnia 2015 | linkuj nowy asfalt jest niestety tylko do Kwietniewa, ale za to z prawdziwą drogą rowerową z asfaltu, mówiąc prościej, od Jelonek do Kwietniewa jest prawdziwa droga rowerowa, póki co ubłocona,
kgrzany
| 08:12 poniedziałek, 21 grudnia 2015 | linkuj Marecki dzięki za wpis i w konsekwencji za zachętę. Już częściowo sprawdziłem, do Kwietniewa - i jest trochę jakby nie równo, ale to pewnie wina brudów i błota, jak zresztą wspominałeś. Jedzie się w końcu naprawdę fajnie.
Gość | 22:47 niedziela, 20 grudnia 2015 | linkuj Nie popisuj się tylko odpowiedz normalnie człowieku
Darecki
| 22:37 niedziela, 20 grudnia 2015 | linkuj Kgrzany chętnie bym Ci odpowiedział lecz to niestety nie mój blog i boję się riposty właściciela :-(
kgrzany
| 13:27 sobota, 19 grudnia 2015 | linkuj Pytania dwa jeśli można :)
Którędy będzie prowadził nowy objazd
Czy dobrze rozumiem, że od Rychlik do Dzierzgonia jest nowy asfalcik? Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awodu