PARK PACHNICOWY

Sobota, 16 stycznia 2016 · | Komentarze 5

Trasa:ELBLĄG-Ogrodniki-Milejewo-Huta Żuławska-Rychnowy-Pogrodzie-Nowinka-Tolkmicko-Kadyny-Pagórki-Łęcze-ELBLĄG

FOTOGALERIA (z opisem)

Kolejna  z jazd ,, Po co spać, jak można jechać''  prowadziła zaśnieżonymi drogami Wysoczyzny Elbląskiej. Na trasie towarzyszył mi Robert z którym odwiedziliśmy park pachnicowy położony nieopodal wsi Nowinka. Zajrzeliśmy też na punkt widokowy nad Tolkmickiem i do portu w tym mieście odkrywając ciekawą wypożyczalnię.

W drodze do Kadyn skorzystaliśmy z oblodzonego GreenVelo i nowego mostku na rzeczce Grabiance a na deser nieświadomie zafundowałem nam pieszo-rowerową wspinaczkę ,,Czarną drogą'' z Kadyn na której było za dużo miękkiego a za mało twardego dla naszych górali. Jak nic trzeba zainwestować w fatbike ;-). Ale przynajmniej załapaliśmy się zupełnie gratis na piękne zimowe plenery i udział w filmie promocyjnym Nadleśnictwa Elbląg :-).

Potem już bez kłopotów przez Łęcze wróciliśmy do cywilizacji. Dzięki Roberto za wspólne kręcenie  i chodzenie.