INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
146.00 km 0.00 km teren
06:05 h 24.00 km/h:
Maks. pr.:35.00 km/h
Temperatura:2.0
Podjazdy: m
Rower:

TUNEL POD MARTWĄ WISŁĄ

Sobota, 6 lutego 2016 · | Komentarze 5

Trasa: ELBLĄG-Kazimierzowo-Bielnik II-Marzęcino-Nowy Dwór Gdański-Kiezmark-Przejazdowo-Gdańsk-Przejazdowo-Wocławy-Miłocin-Cedry Wielkie-Leszkowy-Kiezmark-Nowy Dwór Gdański-Kazimierzowo-ELBLĄG

BIKEMAP

Kolejna jazda z cyklu ,,Po co spać, jak można jechać'' wiodła do Gdańska. Kierunek banalny do bólu, ale cel naszej jazdy już taki nie był. Przyznać się kto jeździł rowerem w tunelu pod Martwą Wisłą? Nie widzę tłumów :-). Wraz z Robertem udało nam się obejrzeć z bliska tą ogromną i skomplikowaną konstrukcję. Świetne miejsce jak pada deszcz lub śnieg, ale tylko do 1 kwietnia 2016 r., czyli do otwarcia tunelu (faktycznie to są to dwa tunele). Potem opanują je całkowicie i bezapelacyjnie samochody - ruchu pieszych i rowerów nie przewidziano. 

Dzięki Roberto za wspólne kręcenie. 

1. Wjazd do tuneli od strony Elbląga.


2, 3. Wnętrze tunelu 



4. Jedno z przejść między nitkami tuneli.


A jak już wyjechaliśmy spod ziemi i wody to zobaczyliśmy jeszcze:

5. Pamiątkę ,,wielkiej wody'' z 2010 r. 


 6. Zabraną przez budowę drogi S7 wieś Stare Babki.


7,8,9. Miejsce tragedii z 16.12.1981 roku. 



Kategoria WYCIECZKI 50-150



Komentarze
MARECKY
| 17:46 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Jak zlikwidują prom to będzie faktycznie duże utrudnienie dla nas. Ta droga i tunel w jej ciągu jest przede wszystkim dla TIR-ów, które zmierzają do gdańskiego portu i ma je wyrzucić ze śródmieścia. Co do inwestowania w zbiorkom i transport rowerowy to pełna zgoda, ale obwodnice też są potrzebne.
WOJT | 20:24 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj Wszystko fajnie , ale szkopuł w tym że po otwarciu tunelu pod znakiem zapytania stoi przyszłość promu. Mówiono o jego likwidacji. Jeśli by do niej doszło , stracilibyśmy połączenie pomiędzy Pasem Nadmorskim a Westerplatte. Może to zabić turystykę w tym rejonie.
Tunel problemu korków nie rozwiąże bowiem przeniosą się one w inne miejsce , Na Zaspę , Przymorze. Chyba nie oto chodzi. Moim zdaniem powinno inwestować się w transport zbiorowy i rowerowy a nie w kolejne autostardy
MARECKY
| 17:14 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj Rozmowa z ochroną przyniosła dobry efekt. Dzięki tej inwestycji zostanie mocno ograniczony ruch tranzytowy w centrum Gdańska, a więc idea miasta dla ludzi zostanie w pewnej mierze zrealizowana. Zresztą chyba rzadko - ze względów bezpieczeństwa - dopuszcza się ruch rowerowy w tunelach.

Pozdrawiam.
WOJT | 19:45 sobota, 5 marca 2016 | linkuj A Jak ci się udało tam dostać mimo że to budowa nie pogonili cię
WOJT | 19:42 sobota, 5 marca 2016 | linkuj Dlatego że w tunelu pod MW nie przewidziano ruchu pieszo-rowerowego , jestem przeciwnikiem tej inwestycji , bo zaprzecza ona idei miasta dla ludzi nie dla samochodów
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zacys
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]