INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.90 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
124.00 km 2.00 km teren
05:42 h 21.75 km/h:
Maks. pr.:44.00 km/h
Temperatura:18.0
Podjazdy: m
Rower:BOCAS

ROWEROWA DK 7 ELBLĄG-KOSZWAŁY

Piątek, 2 listopada 2018 · | Komentarze 5

Trasa: ELBLĄG-Władysławowo-Adamowo Osiedle-Kazimierzowo-Jazowa-Solnica-Kmiecin-Ryki-Nowy Dwór Gdański-Stare Babki-Cedry Małe-Koszwały-Cedry Małe-Stare Babki-Nowy Dwór Gdański-Ryki-Kmiecin-Solnica-Jazowa-Kazimierzowo-ELBLĄG

GPS

MAPA

GALERIA





Od dwóch dni funkcjonuje już nowa S7 Elbląg-Koszwały, więc w niecałe dwie doby po otwarciu ruszyłem sprawdzić co się dzieje na starej DK7; gdzie jeszcze została a gdzie przykryła ją S7, w jakim stanie są drogi techniczne (serwisowe) i te po których odbywał się ruch podczas budowy. 

Zgodnie z przewidywaniami samochody można było policzyć na palcach dwóch rąk bo cały ruch przeniósł się na ekspresówkę. Drogi techniczne mają już wylany asfalt, ale są i odcinki nieprzejezdne dla cienkich opon, w Cedrach Małych dotarłem do wiaduktu jeszcze bez nawierzchni asfaltowej (ale przejezdnego rowerem), a na odcinkach po których odbywał się ruch występują uskoki i krótkie odcinki bez asfaltu (zwłaszcza w miejscach, gdzie ruch był kierowany na już zbudowane jezdnie eski). 

Stanowiło to pewną trudność dla kolarki Roberta, którego spotkałem zawracając w Koszwałach do Elbląga. I już dalej jechaliśmy razem.

Budowa S7, zgodnie z tym co już wcześniej pisałem, mocno przeobraziła krajobraz Żuław Wiślanych. Nie ma już tylu długich prostych, pojawiło się sporo mostów i wiaduktów a co za tym idzie podjazdów  i zjazdów. Zostało też kilka okropnych hałd ziemnych, które chyba zostaną z nami na dłużej. Prawie cała eska jest na mniejszych lub większych nasypach, co nieco ogranicza możliwość odczuwania sławnego żuławskiego wiatru, który jak wiadomo wieje tutaj zawsze w twarz ;-).

Ale nade wszystko jest teraz bezpiecznie i pusto na DK7 a to dla nas liczy się najbardziej. Szum dochodzący z S7 przyda się maratończykom podczas nocnych jazd, bo skutecznie spędza sen z powiek. 

Przybywajcie i cieszcie się spokojną jazdą do Gdańska. 

Kategoria WYCIECZKI 50-150



Komentarze
Wojtek | 12:39 poniedziałek, 28 stycznia 2019 | linkuj Jechałem w listopadzie starą DK7 na odcinku Gdańsk - Kiezmark . Trasa przejezdna i mało ruchliwa. Kolejny szlak rowerowy na Mierzeje
MARECKY
| 23:04 piątek, 2 listopada 2018 | linkuj Planowałem powrót starą drogą, ale na powrocie był ze mną Robert to mu pokazałem nowość. Ruch na tym odcinku odbywał się normalnie, co było widać z technicznej.
koszmar67
| 22:59 piątek, 2 listopada 2018 | linkuj Spojrzałem na Twój ślad i na tym odcinku nie pojechałeś starą "siódemką".
MARECKY
| 22:40 piątek, 2 listopada 2018 | linkuj A skąd Ci przyszło do głowy to pytanie? Jest przejezdny jak najbardziej, i starą DK 7 i techniczną wzdłuż S7.
koszmar67
| 22:16 piątek, 2 listopada 2018 | linkuj A co z odcinkiem Jazowa - Solnica? Nieprzejezdny?
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]