SESJA TRENINGOWA

Niedziela, 3 lutego 2019 · | Komentarze 2

Interwałowa wspinaczka do Kamiennika Wielkiego z Gronowa Górnego to 6 różnego gatunku podjazdów na pierwszych 2 km od skrzyżowania przy wiadukcie w Gronowie nad S22 w kierunku Terkawki i jeszcze 4 pojedyncze, które pracowicie pokonałem dzisiaj po obiedzie.

Policzyłem je zaś podczas zjazdu od węzła Dębica, gdyż w Kamienniku dostrzegłem niepokojące chmury nad Milejewem, a komórkowe alerty pogodowe straszyły gołoledzią. Zawróciłem więc tam, gdzie chmury wyglądały lepiej.

Trasa: ELBLĄG-Gronowo Górne-Wilkowo-Kamiennik Wielki-Wilkowo-Gronowo Górne-Nowe Pole-ELBLĄG

Z dzisiejszego wyjazdu mam dla Was zagadkę. Co to jest za obiekt? Dla ułatwienia dodam, że jest on trudny do obejrzenia podczas wycieczki rowerowej, a najprostszy dojazd do niego jest rowerem mocno nielegalny :-)

Kategoria TR, WYCIECZKI <50

| 19:45 poniedziałek, 4 lutego 2019 | linkuj Ach, to Ty byłeś. Miałem za dużą prędkość, aby się zatrzymać. A propos kamizelki:Jak myślisz co widziałem z daleka, bardzo daleka na podjeździe który właśnie pokonywałeś. Tak, nie była to kamizelka, którą miałeś na sobie a pięknie mrugająca dioda przedniej lampki Twojego roweru. U mnie w rowerze mogłeś dostrzec to samo :-). Kamizelka w tym momencie i przy takim oświetleniu nie ma żadnego znaczenia. Co do kasku: jak jeżdżę sam to kasku często nie zakładam.

Ps. Budynek rozpoznany. Dodałbym tylko, że z szyldu widocznego na dachu wynika że to *** hotel. Odbiór nagrody w najbliższą niedzielę ;-)
Nosek
| 18:31 niedziela, 3 lutego 2019 | linkuj Dom Weselny-Nowa Holandia. Mijałem Cię po godz. 15 w Gronowie i zastanawiałem się jak daleko wybierasz się w niezbyt rowerowym stroju bez kamizelki i kasku :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz