To tu, to tam po Warszawie

Niedziela, 3 marca 2019 · | Komentarze 5

Podczas tego niespodziewanego pobytu w stolicy wziąłem wraz z Robertem na warsztat dokładne obejrzenie bulwarów wzdłuż Wisły od Starego Miasta do mostu Marii Skłodowskiej-Curie i kładki rowerowej nad Kanałem Żerańskim. Pewnych emocji dla naszych slicków dostarczył 1,5 km szutrowy odcinek przed mostem gen. Stefana Roweckiego ,,Grota'' ale obyło się bez strat.

Podwieszana droga dla rowerów na moście Łazienkowskim też była celem przejazdu. Nie spodziewałem się, że jest ona z obydwu stron mostu, ale kto bogatemu zabroni :-). Potem rzuciłem okiem na Pałac na Wodzie w Łazienkach Królewskich i zaliczyłem podjazd na Agrykoli. Akcentem politycznym tych peregrynacji były odwiedziny ulicy Srebrnej oraz taczki pod Sejmem.

Jazdę po Warszawie zakończył obiad w wietnamskim barze przez który prawie spóźniliśmy się na PKP.

kgrzany
| 09:38 środa, 6 marca 2019 | linkuj 1. U nas podwieszenie nie wchodzi w grę ze względu na statki. Natomiast doczepienie z boku mostu drogowego lub kolejowego. To nie musi być ciężka konstrukcja.
2 Podejrzewam, że nowy most (kładka) wiszący na dwóch przęsłach nie był by strasznie drogi.
3 Najtaniej to chyba by było zrobić podjazdy do kładki dla pieszych przy kolejowym.
P.S
Ciekawe czy były kiedyś przymiarki do budżetu obywatelskiego.
| 18:45 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Ona została podwieszona wraz z zupełnie nową konstrukcją ,,podwozia'''' mostu. Obejrzeliśmy to dokładnie, bo też myślałem, że jest możliwość skopiowania tego rozwiązania u nas. Pozdrowienia.
kgrzany
| 18:25 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Taką dowieszaną to mogliby zrobić przy moście UE, chociaż z jednej strony.
Pozdrawiam
| 17:47 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj To już zupełnie inny świat.
Nefre
| 11:27 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Super...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sukce