INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)

DO MRDP 2025 ZOSTAŁO



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
73.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:9.0
Podjazdy: m

To tu, to tam po Warszawie

Niedziela, 3 marca 2019 · | Komentarze 5

Podczas tego niespodziewanego pobytu w stolicy wziąłem wraz z Robertem na warsztat dokładne obejrzenie bulwarów wzdłuż Wisły od Starego Miasta do mostu Marii Skłodowskiej-Curie i kładki rowerowej nad Kanałem Żerańskim. Pewnych emocji dla naszych slicków dostarczył 1,5 km szutrowy odcinek przed mostem gen. Stefana Roweckiego ,,Grota'' ale obyło się bez strat.

Podwieszana droga dla rowerów na moście Łazienkowskim też była celem przejazdu. Nie spodziewałem się, że jest ona z obydwu stron mostu, ale kto bogatemu zabroni :-). Potem rzuciłem okiem na Pałac na Wodzie w Łazienkach Królewskich i zaliczyłem podjazd na Agrykoli. Akcentem politycznym tych peregrynacji były odwiedziny ulicy Srebrnej oraz taczki pod Sejmem.

Jazdę po Warszawie zakończył obiad w wietnamskim barze przez który prawie spóźniliśmy się na PKP.

GALERIA


Kategoria WYCIECZKI 50-150



Komentarze
kgrzany
| 09:38 środa, 6 marca 2019 | linkuj 1. U nas podwieszenie nie wchodzi w grę ze względu na statki. Natomiast doczepienie z boku mostu drogowego lub kolejowego. To nie musi być ciężka konstrukcja.
2 Podejrzewam, że nowy most (kładka) wiszący na dwóch przęsłach nie był by strasznie drogi.
3 Najtaniej to chyba by było zrobić podjazdy do kładki dla pieszych przy kolejowym.
P.S
Ciekawe czy były kiedyś przymiarki do budżetu obywatelskiego.
MARECKY
| 18:45 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Ona została podwieszona wraz z zupełnie nową konstrukcją ,,podwozia'''' mostu. Obejrzeliśmy to dokładnie, bo też myślałem, że jest możliwość skopiowania tego rozwiązania u nas. Pozdrowienia.
kgrzany
| 18:25 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Taką dowieszaną to mogliby zrobić przy moście UE, chociaż z jednej strony.
Pozdrawiam
MARECKY
| 17:47 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj To już zupełnie inny świat.
Nefre
| 11:27 wtorek, 5 marca 2019 | linkuj Super...
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]