OLSZTYN, OLSZTYNEK

Wtorek, 11 czerwca 2019 · | Komentarze 6

Trasa: ELBLĄG-Pasłęk-Godkowo-Miłakowo-Świątki-Barkweda-Dywity-Olsztyn-Stawiguda-Olsztynek-Ostróda-Miłomłyn-Małdyty-Pasłęk-ELBLĄG

Przydarzyła się konieczność wyjazdu do Olsztyna, więc zabrałem się rowerem, bo po co przegrzewać się w pociągu. Znacznie lepiej wieje na rowerze :-). Do Olsztyna o poranku faktycznie było to chłodzenie, natomiast po południu to było lanie litrów wody w siebie i na siebie, a chłodzenie odbywało się na klimatyzowanych stacjach benzynowych w Ostródzie i Pasłęku.

Rowerowym celem podróży było sprawdzenie dróg serwisowych wzdłuż nowej S51 z Olsztyna do Olsztynka. Temat sprawdziłem dogłębnie, bo na tym odcinku zajrzałem nawet pod wiadukt przed Ameryką, gdzie w cieniu i chłodzącym przeciągu musiałem wymienić dętkę. W starej  bowiem łatka się odkleiła - chyba pod wpływem upału?

Od Olsztynka leciałem z wiatrem w plecy i to było dobre, chociaż zdradliwe. Krem z filtrem 50 oraz moczona regularnie bandana ogarnęły temat.

| 18:40 czwartek, 13 czerwca 2019 | linkuj koszmar67: Warmia jest piękna, chociaż momentami wyczerpująca, zwłaszcza jak jedzie się ciężkim rowerem z u-lockiem i ciuchami na zmianę. Najbliższa szansa na warmińską penetrację już 22 czerwca ;-) Sponsorów brak :-)
koszmar67
| 23:04 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj * miało być: spenetrować! :))))
| 23:03 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj Szczerze Ci zazdroszczę tej trasy. Nigdy nie mam czasu, żeby sponsorować te rejony. A tak tam pięknie.
| 20:05 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj sikorski33: Dziękuję. Wolałem tak, niż gotować się w PKP. Fakt, że kilka mijanych jeziorek robiło dobre wrażenie ;-).

eliza: Stawigudę i Gryźliny ogarnąłem polbrukowym chodnikiem :-) Poza tym drogi super, cisza, spokój i widoki.

Pozdrawiam Was.
eliza
| 19:09 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj serwisówki przy S51 rewelacyjne, ale w Gryźlinach trzeba swoje na kostce odcierpieć. Wczoraj Ty, dziś ja:))
sikorski33
| 18:39 środa, 12 czerwca 2019 | linkuj Szacunek za tak długą trasę w upalny dzień.. Ja to w taki upał, jadę z myślą o popływaniu w jeziorze. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni