NOCNE BRANIEWO

Środa, 10 czerwca 2020 · | Komentarze 5

Trasa: ELBLĄG-Milejewo-Karszewo-Rucianka-Braniewo-Stara Pasłęka-Nowa Pasłęka-Frombork-Biedkowo-Drewnowo-Wierzno Wielkie-Karszewo-Kamiennik Wielki-ELBLĄG

GALERIA (z opisem)

Niedawne odwiedziny ,,dzienne'' Braniewa wymusiły niejako jego odwiedziny nocne, bo stylowe i okazałe zabytki gotyckie pierwszej stolicy Warmii prezentują się doskonale zarówno w świetle słonecznym, jak i sztucznym. Nie zawiodłem się.

Na trasie w towarzystwie dwóch borsuków (inna zwierzyna siedziała grzecznie w lesie i rowach) kręciło się bardzo przyjemnie, chociaż mgła na Wysoczyźnie Elbląskiej wprowadzała nieco nastrój tajemniczości i horroru :-). Najstraszniejsze były oczywiście borsuki pchające się pod koła rozpędzonego roweru. Ciepła noc zaczęła dobiegać końca już przed godziną trzecią i od Nowej Pasłęki jechałem już w warunkach świtu. Płyty na GreenVelo mają się dobrze, opony 2,1cala i dobry amor robią robotę.  Na innych rowerach robotę amortyzującą  zrobicie wy :-)

Za Fromborkiem pojechałem zobaczyć odnowione mosty na Kanale Kopernika (bez wody) i Baudzie - 100 metrów za tym pierwszym. W niej woda była oraz wiele gałęzi i pni. Z zaciekawieniem podjąłem próbę przejechania po raz pierwszy odcinka Drewnowo-Wierzno Wielkie, który charakteryzuje się urozmaiconą nawierzchnią (galeria) i ... niczym więcej.

Od Wierzna leciałem z wiatrem po technicznej przy S22 i do Elbląga wjechałem razem z porannym szczytem przez Dębicę - prosto do piekarni po bułeczki dla familii. Niech też coś mają z tej nocnej jazdy :-)

| 17:49 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Tak, obydwa mosty są już całkowicie gotowe i można po nich jeździć. Ich zdjęcia są w galerii.
Gaja | 15:34 sobota, 27 czerwca 2020 | linkuj A czy przez ten most na Baudzie da się przejechać rowerem?
eranis
| 21:08 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj No jeśli "tylko" tyle, to warto pomyśleć:)
| 19:50 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Może przyjedziesz na II edycję Maratonu Rowerowego Dookoła Województwa Elbląskiego (dawnego)? Jazda nocna murowana i tylko kameralne 426 km :-)
eranis
| 17:29 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Zazdroszczą nocnej jazdy. W tym sezonie jeszcze nie zaliczyłam tejże.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina