avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.

DO MRDP 2025 ZOSTAŁO

TARGI NORD-BIKE

Sobota, 8 maja 2010 · | Komentarze 4

Nierowerowy wyjazd do Trójmiasta z Robertem na targi rowerowo-kajakowo-turystyczne, odwiedziny u ŻUCHLIŃSKIEGO i na koniec Sopot.

Targi pod względem rowerowym okazały się całkowitym nieporozumieniem, rowerów w zasadzie nie było. Podobno było to spowodowane zmianą terminu targów, które miały być 17 kwietnia, ale z powodu żałoby narodowej odbyły się dopiero teraz. Tylko jedna prezentacja zasłużyła na uwiecznienie.
ROWER BOJOWY :-) © MARECKY

I jeszcze to z pojazdów kołowych. 10 zł za 5 minut jazdy. Jakoś mi się nie chciało :-).
WYPOŻYCZALNIA SEGWAY © MARECKY

Nieco lepiej było w części kajakowej (pozdrowienia dla JURKA :-).
PAPUZIE KAJAKI © MARECKY

TĘCZOWE KAJAKI © MARECKY

A zdecydowanie najciekawsza była część turystyczna targów, gdzie zaopatrzyłem się gratis w wiele ciekawych map krajoznawczych i co nieco zdegustowałem :-).

Potem pojechaliśmy do największego w Polsce północnej sklepu rowerowego, żeby nasycić oczy sprzętem, którego zabrakło na targach. Piękny sklep, rowerów jeszcze więcej niż kilka lat temu, chociaż ceny bez rewelacji.

Potem został Sopot, gdzie też wiele się zmieniło od czasów studenckich :-).

SOPOT-512m DREWNA © MARECKY

SOPOT-PIRACKI STATEK © MARECKY

SOPOT-OD STRONY MOLA © MARECKY

SOPOT-GRAND HOTEL © MARECKY

SOPOT-CENTRUM HAFFNERA © MARECKY

SOPOT-LATARNIA MORSKA © MARECKY

RYBAK NAD MONCIAKIEM © MARECKY

| 15:37 środa, 12 maja 2010 | linkuj Bo to pewnie wersja z karabinem i ramą ze stali czołgowej ;-). Kanadyjka kojarzy mi się z niewygodną pozycją.
Kajman
| 09:32 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Taki bojowy rower widziałem ostatnio u nas w serwisie, waży ze 30 kg:(
Kajaki piękne ale wolę kanadyjkę:)
| 08:05 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj W tekście masz link do Żuchlińskiego :-). Pozdrower.
elbingbiker | 07:55 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj mam prośbę, czy możesz napisać jaki to i gdzie się mieści ten ów największy sklep rowerowy? Będę wdzięczny. Pozdrorower.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yniem