RAJD FIDELITAS

Niedziela, 3 października 2010 · | Komentarze 5

Mój drugi udział w FIDELITASIE postanowiłem poświęcić na szybką jazdę na ,,dużej'' pętli.

TRASA: ELBLĄG-ŁĘCZE-KADYNY-TOLKMICKO-POGRODZIE-HUTA ŻUŁAWSKA-MILEJEWO-ELBLĄG

Założyłem sobie, że uda mi się pokonać ten dystans poniżej 2 godzin i cel ten udało mi się osiągnąć.
Nie było lekko, na całym dystansie wiał upierdliwy wiatr, którego nie było tylko czuć na podjeździe z Tolkmicka do Pogrodzia i w leśnych zakamarkach na trasie.
Nawet zjazd z Łęcza do Kadyn nie wyglądał tak jak planowałem. Otuchy dodawało mi trzech bikerów siedzących mi na kole i rozkoszujących się jazdą bez wiatru :-)).

W imprezie wzięła udział rekordowa liczba osób - około 300 rowerzystów i rowerzystek. Bez wątpienia udział w tym miała piękna, słoneczna pogoda i zapowiedź eleganckiej wyżerki na mecie:-).

Nie wiem jakie miejsce zająłem, bo klasyfikacji generalnej chyba nikt nie prowadził. Nie o to zresztą tutaj chodziło :-).

Ponieważ 2 dni wcześniej dotarły do mnie stroje z BB TOUR, wykorzystałem okazję aby się nieco polansować :-).
ODZIEŻ FIRMOWA Z BB TOUR © PIOTR-CZUCZU

Miło było stawać do pamiątkowych fotek i odpowiadać na ciekawe pytania. Szkoda, że nie było Roberta, z którym jechałem w tym maratonie.
Przy okazji zapraszam (w końcu się z tym materiałem uporałem :-) do obejrzenia pełnej FOTORELACJI Z OPISEM z BB Tour.

| 18:05 wtorek, 5 października 2010 | linkuj jola p.: widziałem Ciebie już na mecie, ale przez ten strój nie miałem okazji podejść. Ludzie się pytali co i jak, a nawet prosili o pozowane fotki :-0. Impreza rewelacyjna, frekwencja imponująca, wyżerka pierwsza klasa-co chcieć więcej? A że wiało, cóż, przynajmniej nie padało :-).

Pozdrowienia.
jola p. | 21:24 poniedziałek, 4 października 2010 | linkuj w tym stroju nie poznałam;) a wracając do tematu. faktycznie, jedynym chyba mankamentem rajdu był wiatr, który tradycyjnie strudzonemu rowerzyście dawał w oczy. a raczej z boku. smutne, że miejscami i z górki trzeba było mocniej dociskać pedały, żeby poczuć prędkość. ale warto było - "po zdrowie", jak mówi hasło fidelitasowe:) jeśli chodzi o dużą pętlę - trasa bardziej przyjemna niż zeszłoroczna, która w drodze powrotnej prowadziła przez kadyńskie serpentyny pod górę, o zgrozo. oby V edycja była równie udana, przynajmniej z taką pogodą i frekwencją, jak ta niedzielna.
pozdrawiam ciepło!
Kajman
| 19:43 poniedziałek, 4 października 2010 | linkuj Ma fajny sklep w Kętach, zdobył też laur sprzedaży Krossa za ten rok.
Ubranka zamawiamy tylko u niego, ma lepsze ceny jak w internecie. Mojego Accenta też składał:)
Generalnie fajny gościu:) W tym roku ma przejechane 16 000 i zdziwił się bardzo, że my mamy tylko piątkę:(
| 18:59 poniedziałek, 4 października 2010 | linkuj Jak na serwisanta to podobno mocny jest. W cyklu supermaratonów szosowych też był wysoko.
Kajman
| 14:25 poniedziałek, 4 października 2010 | linkuj Okazało się, że BB TOUR wygrał pan Kramarczyk, który serwisuje nasze rowery:)
Jaki ten świat mały:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe