ALLEYCAT CRAZY CAT

Niedziela, 19 grudnia 2010 · | Komentarze 2

Kolega Bukato zorganizował swojego premierowego Alleycata o wdzięcznej nazwie Crazy Cat w prawdziwie zimowej scenerii i takiej też temperaturze.

Mój udział taktownie przemilczę, bo chociaż pojawiłem się na mecie w Bażantarni już po 25 minutach od startu, to odnalezione dwa z jedenastu punktów kontrolnych nie gwarantowały sukcesu ;-).

Dawno nie widziana, jednak dobrze znana, miękkość w przednim kole spowodowała, że z ulicy Podchorążych grzecznie i spokojnie stoczyłem się do Bażantarni mijając po drodze budujący się nowy wyciąg narciarski na Górze Chrobrego :-). Byłem w wiacie Margitka nawet szybciej niż sam organizator :-)).

TAK TO MIAŁO WYGLĄDAĆ W MOICH PLANACH

Pierwszy na mecie był Marcin Ch., który tym razem nie popełnił żadnego błędu i mógł cieszyć się zasłużonego zwycięstwa. Jego czas przejazdu to około 1 godziny 15 minut, co wskazuje, że topografię Elbląga ma dobrze opanowaną, a i noga też mu podaje :-). Po chwili na metę dotarł Wax, a tuż za nim Wasyl i w ten sposób podium zostało obstawione. Reszta wyników będzie wkrótce u DARECKIEGO.

Nastał czas na mały popas, były kiełbaski i herbatka oraz czapki Mikołaja w prezencie świątecznym od Bukato. Ogień w kominku wesoło się palił, dając tak potrzebne ciepło.
Po złożeniu sobie życzeń wraz z Dareckim wróciłem do domku zachowując doskonałą, 100%, przyczepność jadąc na całkowitym kapciu :-).
Reasumując, impreza bardzo udana, pomimo zajęcia I miejsca od końca :-). Dzięki Bukato za organizację i do zobaczenia na nocnej edycji Alleycata już w styczniu 2011 r.

NA STARCIE © MARECKI

ROWEROWY ŚWIĘTY MIKOŁAJ :-) © MARECKI

WYSZŁO SŁOŃCE I WARTO BYŁO ZROBIĆ FOTKĘ POLANY © MARECKI

MIEJSCE AFTERKU-WIATA MARGITKA © MARECKI

Jest też relacja z zeszłoniedzielnych GRUDNIOWYCH PĄCZKÓW.