ALLEYCAT MARECKI-ZABYTKI ELBLĄGA

Sobota, 26 lutego 2011 · | Komentarze 0

Kolejna edycja elbląskiej jazdy na orientację została zaplanowana jako zapoznanie grupy elbląskich rowerzystów z 12 zabytkowymi budowlami na terenie Elbląga. Lutowa, zimowa aura spowodowały jednak, że na starcie pojawiło się tylko 8 osób w tym nasz najlepszy rodzynek, Alanda :-). Respekt!

Na zawodników czekało 12 punktów kontrolnych rozlokowanych w różnych punktach Elbląga. Ich wspólnym znakiem rozpoznawczym były poniższe symbole, a zadania kontrolne dotyczyły różnych szczegółów z nimi związanych.
SYMBOLE ZABYTKÓW © MARECKI

O godzinie 11.10 zawodnicy otworzyli koperty z mapami i zadaniami, i po chwili ruszyli w miasto.
NA STARCIE DO ALLEYCATA © MARECKI

NA STARCIE ALLEYCATA-ALANDA MONTUJE SZPRYCHÓWKĘ © MARECKI

NA STARCIE ALLEYCATA © MARECKI

Zamierzałem tradycyjnie zrobić kilka fotek na punktach kontrolnych, jednak stanie bez ruchu na mrozie i czekanie, to nie jest to co lubię najbardziej i dlatego fotek z trasy brak.

Dość szybko znalazłem się w ciepłych (dosłownie i w przenośni) wnętrzach CZIK-CZUKA i spokojnie oczekiwałem na pierwszych zawodników.

O godzinie 12.14 w drzwiach pizzerii pojawił się Darecki i po sprawdzeniu bezbłędnie wypełnionej karty kontrolnej mógł już przyjmować gratulacje. Zajął I miejsce, zaś 4 minuty potem na mecie był Marcin Ch. i to on zajął II miejsce. Walka o trzecie miejsce toczyła się między Psyho i Marciniakiem i to ten pierwszy (12:22) mógł się cieszyć z zajęcia ostatniego wolnego miejsca ,,na pudle''.
Pozostałe miejsca zajęli:

AFTEREK W PIZZERII CZIK-CZUK © MARECKI

AFTEREK W CZIK-CZUKU © MARECKI

TAK TO MOGŁO WYGLĄDAĆ © MARECKI

Poza tradycyjnym wsparciem sponsorskim Piotra, właściciela Czik-Czuka w tej edycji Alleycata nagrody zostały ufundowane przez Starostwo Powiatowe w Elblągu - mapy i przewodniki po krainie Kanału Elbląskiego oraz przez Stowarzyszenie Łączy Nas Kanał Elbląski Lokalna Grupa Działania w Elblągu - film o Kanale Elbląskim. Swój udział miał także koncern PGNiG w postaci Gazowni Gdańskiej, który zasponsorował firmowe smycze. Wszystkim tym firmom i instytucjom serdecznie dziękuję.

Trasa zabytkowego Alleycata wiodła przez następujące lokalizacje: Browarna 82, Fałata 31/33, Traugutta 89, Robotnicza 173, Grunwaldzka 41, Świętego Ducha 3, Warszawska 9, Obrońców Pokoju 10, Bema 10, Częstochowska 5, Sadowa 58, Żeromskiego 2B.

Pełna lista nieruchomych elbląskich zabytków jest dostępna TUTAJ , a ich fotki możecie sukcesywnie oglądać na blogu DARECKIEGO, który do jesieni 2011 r zobowiązał się uporać z zamieszczeniem wszystkich fotografii.