ALLEYCAT DARECKI-ZWYCIĘSTWO :-)

Sobota, 26 marca 2011 · | Komentarze 4

Tym razem nie zgubiłem długopisu, nie przebiłem dętki i nie zrobiłem błędu, także udało mi się wygrać po raz drugi w historii elbląskich jazd na orientację :-). Trasa przyszykowana przez DARECKIEGO okazała się wymagającą, zwłaszcza dla kogoś, kto nie lubi schodzić z roweru i biegać pod górę :-).
Szkoda, że frekwencja była słaba i na starcie pojawiło się tylko 7 bikerów (reszta to kibice).
ALLEYCAT DARECKI-NA STARCIE © MARECKI

Na trasie przebywałem przez około 50 minut pokonując w tym czasie 17 km.
Kolejność zaliczania 10 punktów kontrolnych wyglądała u mnie tak:

8. Pionierska - numer adresowy posesji o numerze ewidencyjnym 2211

9. Królewiecka 54 - imię właścicielki sklepu AGD

10. Park Dolinka - ilość punktów regulaminu skateparku

A potem dzida na metę w Bażantarni w wiacie Margitka. Szybkie sprawdzenie karty,chwila niepewności i już mogłem się cieszyć. Co prawda zabrakło mocnych TOMARA66, czy Marcina_Ch, ale kilku innych wymiataczy udało mi się zgubić ;-). Drugie miejsce zajął MAREK_B, a trzeci pojawił się RAFI.
NA MECIE W BAŻANTARNI © MARECKI

PIERWSZA TRÓJKA- JA, MAREK I RAFAŁ © MARECKI

Na afterku omówiliśmy dalsze plany alleycatowe, spadek zainteresowania jest widoczny i trzeba będzie coś przedsięwziąć w celu zmiany tej niekorzystnej tendencji. Może już na kwietniowym Alleyu ALANDY będzie lepiej.

Potem udaliśmy się ulicą Wschodnią w kierunku ulicy Łęczyckiej, rzucając okiem na teren przyszłej budowy stadionu piłkarskiego.
Z BAŻANTARNII JEDZIEMY NA ULICĘ WSCHODNIĄ © MARECKI

W sklepie Neksus odebrałem Cube po przeglądzie i remoncie kapitalnym. Wymiana suportu, koronki, łańcucha i kasety oraz klocków hamulcowych i kółek przerzutki upoważnia do takiego określenia.Dystans 2011-230 km. Mam prawie nowy rower. A jutro od razu jedzie w błotko Wysoczyzny Elbląskiej na wycieczkę :-).