INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.89 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
46.00 km 30.00 km teren
02:33 h 18.04 km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:22.0
Podjazdy: m

RAJD PO KRAINIE KANAŁU ELBLĄSKIEGO

Piątek, 2 września 2011 · | Komentarze 0

Etap drugiego dnia prowadził w całości szlakiem niebieskim, którym pokonaliśmy odcinek Karnity-Jażdżówki. Pomimo najkrótszego dystansu był to najtrudniejszy, prowadzony licznym drogami szutrowymi i leśnymi etap.

TRASA: Karnity-Miłomłyn-Liwa-Zalewo-Wiewiórka-Tynwałd-Jażdżówki

PEŁNE FOTO W GALERII

>>> Dalej >>>

NA SZLAKU PRZED MIŁOMŁYNEM © MARECKI

NA SZLAKU ZA MIŁOMŁYNEM © MARECKI

ZIELONA-ŚLUZA ZIELONA NA KANALE ELBLĄSKIM © MARECKI

JAŻDŻÓWKI-INTEGRACJA BEZ OGNISKA © MARECKI


Drugi dzień naszej jazdy po krainie Kanału Elbląskiego to nominalnie najkrótszy dystans z Karnit do Jażdżówek. Jak ktoś słusznie kiedyś zauważył, kilometry kilometrom nierówne. Zaledwie 42 km na szlaku niebieskim okazały się dużo bardziej wyczerpujące niż można było przypuszczać.

Ten odcinek szlaku jest poprowadzony klimatycznymi leśnymi duktami, gdzie jak się można domyślić asfaltu nie ma ( i całe szczęście ). Oznaczało to czasami mozolne pchanie roweru przez piasek, jak i powolna jazdę po szutrowych, usianych drobnymi kamieniami drogach.

Rekompensatę stanowił kontakt z czystą i żywą przyrodą, wspaniałym zapachem oraz klimatyczną ciszą. Poza tymi uciechami dla duszy bikerów, zajrzeliśmy na dwie śluzy na Kanale Elbląskim, czyli śluzę Miłomłyn oraz śluzę Zieloną, gdzie wykonane zostało fajne zdjęcie grupowe.

Nowością organizacyjną był podział całej ekipy na dwie części- osoby mniej zmęczone pierwszym etapem jechały pod moim przewodnictwem, zaś zmęczeni bardziej pod wodzą przewodnika z Susza. Deptali nam cały czas po piętach (błotnikach :-), także zbyt zmęczeni chyba nie byli ;-).

Do Jażdżówek dotarliśmy zgodnie z planem wczesnym popołudniem i po obiedzie rozpoczęła sie konferencja pt.,,Razem można więcej - potencjał turystyczny Krainy Kanału Elbląskiego''.Podczas konferencji zaprezentowano tematy: „Dziedzictwo historyczne i kulturowe obszaru LGD KE” - wykład prof. Janusza Hochleitnera; „Kanał Elbląski jako atrakcja turystyczna obszaru LGD Kanału Elbląskiego” - Stanisława Bielińskiego; „Atrakcyjność turystyczna Żuław” - Reginy Czymbor; „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Iławskiego” - Rafała Wisińskiego; „Razem można więcej – efekty 6-letniej pracy LGD”- Stanisławy Pańczuk oraz moją prezentację ,,Szlaki rowerowe jako produkt turystyczny obszaru Kanału Elbląskiego''.

Nie czekając do późnej nocy, zaraz po konferencji zrobiliśmy z Robertem drugą rundę konkursu wiedzy o krainie Kanału Elbląskiego i tym razem najlepszymi zostali:
1. Piotr Szklarczuk
2. Rafał Dawidziuk
3. Jan Kuczkowski

Po konkursie nastąpiła dalsza integracja towarzyska, tym razem bez ogniska, ale za to w towarzystwie akordeonu i tamburyna, czyli duetu grająco-śpiewającego z Karnit. Po 22 przenieśliśmy się na ciepłą noc nad Jeziorakiem i też było fajnie. Jakbym miał lepszą pamięć do dowcipów, to mógłbym po tym wieczorze napisać książkę :-).


Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]