FOTO ALLEYCAT MARECKI

Sobota, 12 listopada 2011 · | Komentarze 0

Głównym zadaniem ośmiu uczestników kolejnej odsłony EINO (Elbląskiej Jazdy Na Orientację) było tym razem zrobienie kilku zdjęć. Wprowadziłem bowiem drobną modyfikację kart startowych - zamiast wersji papierowych obowiązywała wersja cyfrowa w postaci aparatów fotograficznych.

Zawodnicy na punktach kontrolnych zamiast pracowicie coś pisać, rysować czy malować, wystarczyło jak zrobili wyraźne zdjęcie. Jak się okazało, nikt nie miał z tym problemu, co mnie bardzo ucieszyło :-).

Start nastąpił o godzinie 12.05 z Placu Słowiańskiego, a najlepsi na mecie w PIZZERII CZIK-CZUK byli po 59 minutach. Do tak szybkiego przejazdu 20 km trasy przyczyniła się z pewnością piękna, rowerowa pogoda, szybki sposób zaliczania punktów oraz doskonała znajomość topografii miasta wśród stałych bywalców Alleycatów.

Pierwsze miejsce zajął TOMAR66, osiem sekund za nim był DARECKI, a po 5 minutach trzeci pojawił się Modo 13:09,11.

Dalsze miejsca zajęli:

4. Marcin_Ch 13:11,15

5. Jarhaw 13:12,16

6. MarekB 13:13,10

7. Rafi 13:13,11

8. Czik-Czuk 13:33,09 1 błąd

Fotek punktów kontrolnych (zabytkowa kamienica ul. Traugutta 84, przejazd kolejowy ul. Malborska, forma przestrzenna Trasa UE/Nowodworska, forma przestrzenna Płk. Dąbka/Brzeska, stojak rowerowy ul. Czerwonego Krzyża, skatepark Dolinka, kafel chodnikowy z napisem ul. Bema 65, napis ZKS na garażach ul. Gwiezdna, parking rowerowy III LO ul. Saperów 14F, zdjęcie dowolnego tramwaju na pętli przy ul. Ogólnej, punkt kontrolno-biletowy Ogólna/Płk. Dąbka, znak przejazdu rowerowego D-6a) szukajcie na stronach uczestników, a poniżej kilka fotek ze startu, z trasy i z after-party w PIZZERII CZIK-CZUK, sponsora naszej zabawy. Wielkie dzięki :-).