ELBLĄSKI ALLEYCAT

Sobota, 3 grudnia 2011 · | Komentarze 2

XVIII edycja EINO czy Elbląskich Imprez Na Orientację, w skrócie Alleycatów już za nami. Na krótkiej, lecz wymagającej trasie dobrze bawiło się 35 osób z 40 zapisanych do zawodów. Czwórka nie pojawiła się na starcie, zaś jeden pechowiec przebił dętkę zaraz po starcie i na metę już nie dotarł.

Uczestnikom Alleycata towarzyszyła piękna grudniowa aura, w chwili startu zamówione przez organizatora słońce wychyliło się zza chmur, aby zerknąć na Plac Słowiański ;-).

PEŁNA FOTORELACJA

Trasa według moich pomiarów liczyła 15 km 640 metrów, a z całkowitą pewnością mogę podać, że było na niej 14 punktów kontrolnych :-). Większość z nich okazała się łatwa dla uczestników, chociaż bezbłędne przejazdy zaliczyli tylko zdobywcy pierwszego i drugiego miejsca.

Wyglądały one następująco:
1. 3 MAJA – trzyelementowa forma przestrzenna. Podaj IMIĘ i NAZWISKO twórcy formy oraz NUMER Biennale.

2. STARY RYNEK - nowa kamieniczka, stojąca najbliżej przy Bramie Targowej. Podaj ile metrów ma NAJMNIEJSZE mieszkanie.

3. BAŁUCKIEGO 16F. Podaj GODZINY otwarcia punktu Ergo Hestia w środę.

4. PŁK. DĄBKA/PIŁSUDSKIEGO. Podaj NAZWĘ starego cmentarza.

5. MARYMONCKA 6. Podaj KOLOR szlaku na drzewie na wprost wejścia do Restauracji Myśliwska.

6. PANIEŃSKA 16. Podaj NUMER ewidencyjny budynku.

7. AGRYKOLA - cmentarz wojskowy. ILE mogił liczy ta nekropolia?

8. PLAC SŁOWIAŃSKI - Dąb Marek. W którym ROKU zasadzono dąb?

9. SŁONECZNA/STRUGA. Ile KROKÓW jest do Pelikana?

10. WOJSKA POLSKIEGO 1. Podaj NUMER pokoju w którym znajduje się redakcja Radia Olsztyn.

11. BRZOZOWA-PIZZERIA CZIK-CZUK. Otrzymaną naklejkę NAKLEJ na kartę kontrolną lub mapę. Zjedz kawałek pizzy i w drogę :-). Smacznego!

12. TRASA UE/BROWARNA. Przystanek ,,14’’ w kierunku mostu UE O której GODZINIE odjeżdża dzisiaj ostatni autobus?

13. WIEJSKA/OKULICKIEGO. Podaj NUMER telefonu publicznego.

14. WILLOWA/WYCZÓŁKOWSKIEGO. Podaj HASŁO z naklejki umieszczonej na zielonym trzepaku.

Najwięcej osób pomyliło dęby na Placu Słowiańskim i nieprawidłowo spisało powierzchnię najmniejszego mieszkania w kamienicy. Ten drugi punkt był też niespodzianką dla organizatora i przyczyną małego zamieszania ;-). Zaś duże zdumienie budził u mnie fakt podawania znaku szlaku zielonego na drzewie przy Restauracji Myśliwskiej jako znak niebieski. To zastanawiające :-)).

Wypada też wspomnieć o nagrodach specjalnych w postaci koszulek z logo malowniczego Elbląga które otrzymali:

- Najmłodsza uczestniczka Alleycata Elżbieta Kubacka, lat 10.

- Andrzej Zwoliński za PRZEBIEGNIĘCIE połowy dystansu w wyniku przebicia dętki i niemożności dalszej jazdy!

- Arkadiusz Żebrowski za osobiste zmierzenie odległości do Pelikana, chociaż można był spisać z muru.

Oficjalne wyniki zawodów wyglądają następująco:

Pomiar czasu ruszył o godzinie 12.10.

1. Dariusz Korsak - Darecki 13:08

30. Andrzej Zwoliński - Egon 13:19 4 błędy

31. Paweł Bukato - Bukato 13:48 4 błędy

32. Jakub Maciesza 14:31 4 błędy

33. Daniel Ambroch - Loczek 13:48,10 5 błędów

34. Bartłomiej Durejko - DURO 14:12 6 błędów

35. Izabella Maciak - MC KOALA 14:12,10 6 błędów

36. Kamil Pawłowski - NKL (awaria)

37. Wojciech Polakowski - Flakon DSQ

38. Hanna Bidzińska - DSQ

39. Łukasz Mika - Mikuś DSQ

40. Dariusz Turczyk - DareK DSQ

Jak wywnioskowałem z prowadzonych rozmów, zadowolonych uśmiechów i ogólnej atmosfery podczas after party Alleycata można zaliczyć do bardzo udanych :-). Należy więc podziękować tym, którym to zawdzięczamy.Przy okazji dziękuję też za zestaw słodyczy dla organizatora ;-).

Głównym sponsorem Elbląskiego Alleycata tradycyjnie była firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia , która ubezpiecza nam imprezę i jest fundatorem nagród. Po raz pierwszy, ale mam nadzieję, że nie ostatni mieliśmy okazję gościć w Restauracji Myśliwska, która ufundowała 3 zaproszenia dla 2 osób wartości 100 zł każde na obiad lub kolację w lokalu.

Bardzo dziękuję też Nadleśnictwu Elbląg za przekazanie książek ,, Wokół Zalewu Wiślanego'' dla każdego z uczestników naszej zabawy, Stowarzyszeniu Łączy Nas Kanał Elbląski LGD w Elblągu za przekazanie dla każdego uczestnika ,,Katalogu obiektów noclegowo-gastronomicznych LGD Kanału Elbląskiego i LGD Wysoczyzny Elbląskiej'' i Urzędowi Miejskiemu w Elblągu za elbląskie gadżety.

Sukces frekwencyjny zawdzięczam też wsparciu medialnemu Dziennika Elbląskiego, który objął patronat nad naszą zabawą oraz Elbląskiej Gazecie Internetowej portEl.pl. Bardzo dziękuję.

Na starcie dostrzegłem też przedstawiciela Elbląskiego Dziennika Internetowego info.elblag.pl, który zamieścił relację z imprezy.