SPOTKANIE NOWOROCZNE

Niedziela, 1 stycznia 2012 · | Komentarze 4

Tradycyjne spotkanie noworoczne elbląskich rowerzystów odbyło się tym razem u podnóża Góry Chrobrego. Chętnych do wejścia na jej szczyt powstrzymała wiadomość o zalegającym na podejściu błocie.

Po złożeniu sobie życzeń grupa przemieściła się pieszo lub rowerowo pod muszlę koncertową, gdzie wraz z GR STOP ruszyliśmy do wiaty Wiktorówka, aby przy ognisku kontynuować integrację.

Miłym akcentem było otrzymanie od KOMENDANTA GR STOP klubowego kalendarza, który ozdobił już jedną ze ścian. Bardzo dziękuję :-).

Podczas noworocznego toastu zaczął padać śnieg, co zostało zapisane na konto korków od szampana, które najprawdopodobniej podziurawiły chmury śniegowe :-).

Samotny powrót to jazda w padającym śniegodeszczu, który napędził mi dwa razy stracha swoją śliskością na zakrętach. Ale opon zimowych jeszcze nie warto zakładać.

Kilka fotek poniżej, a wszystkie TUTAJ.

COSA NOSTRA ? :-)) © MARECKI

SPOTKANIE NOWOROCZNE © MARECKI

GÓRA CHROBREGO-I TYLKO ŚNIEGU BRAK © MARECKI

WRAZ ZE STOPOWCAMI © MARECKI

PRZY WIACIE WIKTORÓWKA © MARECKI

MISTRZOWIE TOASTU NOWOROCZNEGO © MARECKI

PRZY WIACIE WIKTORÓWKA I PIERWSZY ŚNIEG AD. 2012 © MARECKI

Mamy 1 stycznia podaję więc spis zaplanowanych wycieczek w roku 2012. Jak tylko zalegalizują mały ruch przygraniczny to pewnie dojdzie do tej listy jazda na Kaliningrad :-). Poza tym w rachubę wchodzi udział w 43 i 44 HARPAGANIE, ale tylko w przypadku ciekawych i nieznanych lokalizacji ;-). A pierwsza jazda już za TYDZIEŃ.