STEGNA 2012

Niedziela, 25 marca 2012 · | Komentarze 0

GALERIA Z WYJAZDU

Trasa: ELBLĄG-Kazimierzowo-Bielnik II-Kepki-Marzęcino-Tujsk-Rybina-Stegna-Rybina-Tujsk-Marzęcino-Kępiny Wielkie-Nowakowo-ELBLĄG

Na starcie naszej jazdy stanowiącej od niepamiętnych czasów oficjalne otwarcie elbląskiego sezonu rowerowego pojawiło się 258 kół, czyli jak łato policzyć 129 osób :-). Wiem, że to już nudne, ale muszę napisać że został pobity kolejny rekord frekwencyjny. Czy za rok też tak będzie? Zobaczymy niebawem :-).

Wycieczka miała dwa oblicza, do Stegny to oblicze rowerowe było nierzadko załzawione i zaczerwienione od nieprzeciętnie silnie - nawet jak na Żuławy Wiślane - wiejącego wiatru, który momentami spowalniał do prędkości 14-16 km/h.

Oblicze drugie miało diametralnie inny wygląd, to uśmiech i zadowolenie od ucha do ucha :-). Każdy jadący na rowerze lubi przecież, jak wieje mocno w plecy :-).

Pośrodku tych skrajnych wizualizacji była plaża w Stegnie i wizyta w okolicznych barach, cukierniach i lodziarniach.

Dziękuję wszystkim za wspólne pedałowanie, gratuluję determinacji w walce z żywiołem i do zobaczenia niebawem.