Standard+ Alleycat WDW

Piątek, 13 kwietnia 2012 · | Komentarze 3

Nie forsując tempa 27km służbowych a potem bardzo forsując tempo 28 km alleycatowych :-). Zwłaszcza ekspresowy przejazd przez lotnisko dał mi nieźle popalić. Na metę Alleycata Weselno-Działkowo-Wiosennego (WDW) by Aga&Modo; wpadłem pierwszy i przez chwilę nawet miałem nadzieję :-). Rozwiał mi ją brutalnie Modo znajdując 2 błędy na 17 punktowej karcie kontrolnej. Pozwoliło mi to zająć 6 miejsce, a pierwsze trzy miejsca podczas tej edycji zajęli bikerzy obecni na Bikestats:

1. Maniek

2. Darecki

3. MarekB

Reszta wyników na EFR.

Debiut organizacyjny Agi i Moda nie był pozbawiony ,,smaczków'', który co słabsze eksponaty doprowadził do białej gorączki i szukania ratunku w semantyce :-). Biorąc pod uwagę, że w przyszłą sobotę (21.04) staną oni na ślubnym kobiercu, aby powiedzieć sobie ,,TAK'', to i tak pełen szacun, że mieli jeszcze głowę do przygotowania i zorganizowania Alleycata.

Po ślubie na pewno poziom organizacyjny wzrośnie i wszystko będzie na szóstkę :-). Dzięki za wspólną zabawę!

NA STARCIE - TYM RAZEM POD BUDYNKIEM USC © MARECKI

NA STARCIE-TYM RAZEM POD BUDYNKIEM USC © MARECKI

ORG MODO © MARECKI

ORGOWA AGA © MARECKI

KARTA STARTOWA ALLEYCATA WDW © MARECKI

PIERWSZA TRÓJKA ALLEYCATA WDW © MARECKI
Kategoria ALLEYCAT

| 16:19 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Nefre: Dzięki, u Was 21 kwietnia też jest Alleycat :-)

Tomar66: Tak Ciebie nie nazwałem, pisząc o semantyce myślałem o sobie w kontekście zadania na punkcie 8 i znaczeniu wyrazu kolor :-). Nie da się jednak ukryć, że swoim zachowaniem zdegustowałeś uczestników ZABAWY. Pamiętaj, że to nie jest walka na śmierć i życie. Pozdrower.
Tomar66 | 12:34 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Nazywanie mnie exponatem to już lekka przesada, jeśli chodzi o semantykę wolę to niż brak samokrytyki połączony z samouwielbieniem w ferowaniu wyroków, jedynych i nieomylnych.Przypomina mi to filozofię pewnego "męża stanu" ;-000
Nefre
| 21:36 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Gratuluje fajnej zabawy:))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nogei