INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)

DO MRDP 2025 ZOSTAŁO



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
11.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:38.00 km/h
Temperatura:8.0
Podjazdy: m
Rower:

Standard

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · | Komentarze 5

Zderzenia czołowego z rowerzystą jeszcze w swojej karierze nie miałem, ale dzisiaj było naprawdę blisko. Przypomnę, że na ddr też obowiązuje ruch prawostronny także jak jedziemy pod prąd to należy nieco ustępować rowerzyście jadącemu ,,z prądem'' :-).

Chyba trzeba będzie zastosować rozwiązanie strzałkowe z Ronda Kaliningrad na całym mieście.

RONDO KALININGRAD I STRZAŁKI KIERUNKOWE © MARECKI
Kategoria OR



Komentarze
Martinez
| 13:13 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Łooo ... coś piknego :)
MARECKY
| 09:11 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Fotka wariantu idealnego i docelowego nie wszedł w poprzednim poście, to ponawiam :-).

FOTO
Martinez
| 18:10 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj No i szacun ... dzięki Marku za odpowiedź, czyli korzystam z tej samej metody włączania się do ruchu między jezdnią i DDR co Ty. Są już u nas śluzy na przejściach więc źle nie jest ... a to, że sieć DDR''ów to plan na lata, cóż zdaję sobie z tego sprawę ... ja jestem dobrej myśli ... robisz tak zwany good work :)

Pozdrower.
MARECKY
| 17:30 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Kompletny system DDR to zadanie na lata, spokojniej zacząć od malowania kilkuset strzałek :-). Szkolenia dla rowerzystów z jazdy po mieście to bardzo dobra koncepcja, praktykowana już chyba w Szczecinie. Takie warsztaty na ulicach miasta, może nie od razu w porannym szczycie komunikacyjnym, ale np. w sobotę lub niedzielę, aby oswoić rowerzystów z ruchem samochodowym (naprawdę większość kierowców to nie wampiry polujące na nas) i kierowców z ruchem rowerowym. Rower to pojazd, także jego miejsce jest na jezdni, a nie na chodniku szanowni kierowcy.

Pytasz się, jak zgodnie z przepisami wjeżdżać na DDR z jezdni? Wariant idealny i docelowy: . U nas na razie nie występuje. Korzystam przede wszystkim z przejść dla pieszych (ostrożnie), wjazdów na posesje, znanych uskoków, dziur, zagłębień i obniżeń w krawężnikach; podrzucam przednie koło i ładuję się na DDR, wszystko z głową i myśląc.

Przepisy nic nie mówią o wjeżdżaniu na DDR z jezdni, jak i z DDR na jezdnię, tak jak i o wielu innych rzeczach też. PoRD mówi o zakazie jazdy po przejściu dla pieszych, ale rzadko kiedy wjazd na DDR wymaga przejechania po całej długości przejścia.

Pozdrower.
Martinez
| 16:41 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Marek może zacznijmy spokojniej od kompletnego systemu DDR a potem od ich kierunkowości, bo na razie to jest pełna przypadkowość ... może jakieś szkolenia dla rowerzystów, bo zdecydowana większość ma we dupie ten ruch prawostronny a poza tym piesi mają w jeszcze głębszej dupie nasze DDR''y ... w smutnym kraju żyjemy. Swoją drogą zastanawiam się jak rowerzysta powinien zgodnie z przepisami wjeżdżać na DDR z jezdni bo mam wrażenie, że notorycznie łamię przepisy, prosiłbym o pomoc w tej materii gdyż zwyczajnie nie wiem a jazdy chodnikami unikam jak ognia, bo raz, że piesi a dwa dziurawo jak cholera. Pozdrawiam.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]