Standard+ ORI ALLEYCAT PARKOWY

Piątek, 20 lipca 2012 · | Komentarze 2

Jeździłem spokojnie po Elblągu z urzędową korespondencją, potem zmierzyłem trasę wrześniowego przejazdu z okazji Europejskiego Dnia Bez Samochodu, a na deser wziąłem udział w jubileuszowym, XXV Alleycatcie, który przygotowała dla nas Ori. Od niej zaczęła się historia tych imprez w Elblągu, toteż jubileuszowa edycja też się jej należała :-). Wielkie dzięki!

Jubileuszowa edycja była na wskroś oryginalna, nie trzeba było płacić zwyczajowych 5 zł, nie było też szprychówek. Ori postanowiła za to wesprzeć elbląskie SCHRONISKO, dlatego też każdy ze startujących przyniósł coś dla psa lub kota.

Trasa była niezwykle krótka, liczyła zaledwie 10 km na których trzeba było znaleźć 22(!!!) punkty kontrolne, składające się z pomarańczowych nalepek na których były po trzy litery. Nie układały sie one w hasło. Punkty były zgodnie z nazwą zawodów rozmieszczone w elbląskich parkach, a konkretnie w dwóch: Dolinka i Kajki. Meta zaś znajdowała się w trzecim parku o nazwie Las Miejski Bażantarnia w wiacie Wiktorówce.

Tam też dowiedziałem się o zajęciu 5 miejsca, po zrobieniu 3 błędów w wyniku tzw. mylnych punktów kontrolnych. Podobno było o tym na starcie, ale ja najwyraźniej nie chwytam prostych komunikatów i nieskomplikowanych informacji :-)). Grunt, że zabawa była przednia, rower można było zostawić i po parkach biegać od punktu do punktu. Uchachałem się nieprzeciętnie,a finałowy podjazd pod muszlę koncertową i odcinek jazdy terenowej to był niezły koncert oddechowo-wysiłkowy :-).

Pełne wyniki na EFR, a tutaj wypada jeszcze pogratulować triumfatorom, którzy notabebe są całą trójką obecni na Bikestats :-).