BOKAMI DO MALBORKA

Środa, 10 października 2012 · | Komentarze 2

Udział w konferencji poświęconej projektowi ELMOS był niezłym pretekstem, aby nieco nadrobić zaległości w kilometrówce :-).
Żeby było bardziej ,,na bogato'' wybrałem boczne drogi.

TRASA: ELBLĄG-Helenowo-Wikrowo-Jegłownik-Ząbrowo-Kaczynos-Królewo-MALBORK-Królewo-Kraszewo-Stare Pole-Krzyżanowo-Kławki-Szlagnowo-Fiszewo-Gronowo Elbląskie-Jasionno-Karczowiska Górne-ELBLĄG

Jazda o poranku przebiegała w miłej i słonecznej atmosferze pod wiatr, natomiast powrót to pedałowanie z wiatrem i padającym deszczem, który w Gronowie przeszedł w chwilową ulewę. Z zadowoleniem przyjąłem taką kolejność zdarzeń ;-).
Trasa poranna to zaledwie 2 km więcej niż najkrótszy wariant, czyli DK 22. Od ujęcia wody CWŻ w Letnikach do Kaczynosu jechałem po ciepłym jeszcze asfalcie, który układają do skrzyżowania z DK 22.

Z innych obserwacji poczynionych na trasie szczególnie utkwiły mi duchy, które mijały mnie na rowerach. Były to osoby wyłaniające się nagle na drodze, bez jakichkolwiek odblasków, o oświetleniu nie wspominając. Tak jak nagle się pojawiały, tak też szybko znikały w zmroku, który z racji niskich chmur zapadł bardzo szybko.