ELBLĄSKI ALLEYCAT

Sobota, 8 grudnia 2012 · | Komentarze 6

Już po raz trzydziesty rowerzyści stanęli na starcie Alleycata by poddać się sprawdzianowi z topografii Elbląga. Zimowa aura wystraszyła nieco elbląskich bikerów, bo zapisały się tylko 22 osoby. Z tego jeszcze 4 odpuściły sobie start i w końcu 18 osób ruszyło w Elbląg.

Do znalezienia i opisania mieli 14 łatwych punktów kontrolnych, a długość trasy nie powinna była przekroczyć 17 km. Niektórzy z pewnością przejechali nieco więcej, bo jak się wraca z Nad Jaru na Stare Miasto ... :-).

I tak:

1. ul. Odrodzenia/pętla autobusowa. Podaj pełny numer z komory transformatora.

2. ul. Zacisze 9. Podaj z baneru numer telefonu w sprawie sprzedaży mieszkania.

3.ul. Warszawska 55. Podaj treść adresu internetowego z naklejki widocznej na stojaku rowerowym.

4. ul. Mickiewicza/Wojska Polskiego. Podaj nazwisko projektanta skateparku.

5. ul. Kościuszki. Podaj ile jest separatorów kontrapasa na tej ulicy.

6. ul. Sobieskiego/Biedronka. Podaj pełny numer z komory transformatora.

7. ul. Oliwska 2. Podaj ile jest mieszkań w tym bloku.

8. ul. Ogólna/Lidl. Podaj ze skrzynki pocztowej w jakich godzinach wyjmuje się listy w sobotę.

9. ul. Traugutta/przy młynie. Podaj w jakich godzinach jest czynny sklep ,,Sprzedaż i naprawa kosiarek''.

10. ul. Robotnicza 171/1. Podaj drogę i linię buddyzmu.

11. ul. Czerwonego Krzyża. Podaj numer parkomatu.

12. Hotel Elbląg/Ławeczka Wowki. Podaj numer edycji WOŚP i datę dzienną.

13. ul. Okulickiego 2. Podaj numer pojemnika na odzież UNICEF.

14. ul. Browarna 34a. Podaj ze znaku nośność stropu.

Najlepszym wymiataczem został Tomar66, drugie miejsce zajął Darecki, a trzeci był Kristofer.

Pozostałe miejsca zajęli:

20. Miniol - NB
21. Kmieciu - NB
22. Kucik - NB

Meta zlokalizowana była tradycyjnie w Restauracji Myśliwska w elbląskiej Bażantarni, gdzie na uczestników czekała przygotowana grochówka i która była też fundatorem trzech zaproszeń do Restauracji o wartości 100 zł każde. W wyniku losowania za pomocą szprychówek otrzymali je: Dziurson, Lewy i Luke_HS.

Triumfatorom serdecznie gratuluję, a wszystkim uczestnikom dziękuję za wspólną zabawę i jazdę w niełatwych przecież warunkach.

Tradycyjnie pomocą organizacyjną przy organizacji imprezy służyła mi firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia, Urząd Miejski w Elblągu i elbląska Firma Cukiernicza Wolność. Nagrody dla uczestników ufundował też elbląski Salon Komputronik .

Za okazaną pomoc i wsparcie bardzo dziękuję.

Wsparcie medialne tej edycji zapewniły elbląskie media: Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl, Dziennik Elbląskim, tygodnik Nasz Elbląg i elbląska redakcjaRadia Eska.

Zaś podczas samej jazdy relację i fotorelację przygotowywał nowy elbląski serwis internetowy ELBLAG.NET.