BAŻANTARNIA MTB MARATON

Niedziela, 16 czerwca 2013 · | Komentarze 7

TRASA

FOTOGALERIA MOICH ZDJĘĆ

Podobno fajnie było? Piszcie :-)
Kategoria OR

| 10:45 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Dużo linków do galerii jest tutaj: http://rowerowe.elblag.pl/Thread-MTB-MARATON-BAŻANTARNIA-2013
Gość | 20:21 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj Witam, są gdzieś w internecie zdj z maratonu? Jeśli tak proszę o link. :)
| 19:46 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Owieczka: W opinii SPORT EVENT trasa była za krótka na bufety. Dość dużo osób poruszało ten temat, także za rok bufet z np. bananami i napojami będzie, bo to żaden problem zarówno organizacyjnie czy też finansowo. Urozmaicenie czasu na polanie z wiatami też by się przydało-w tym roku z z tym nie zdążyliśmy.

Nielat: Wyniki powinienien otrzymać jutro, będą na stronie www.mtbmaraton.elblag.eu.

Marzena: Cieszę się ze się podobało. Trasa zebrała w zasadzie same pozytywne opinie, a to w sumie najważniejsze. Niedociągnięcia organizacyjne można dość łatwo wyeliminować, ale poprawić słabą trasę byłoby trudno, bardzo trudno.

Pozdrawiam.
owieczka | 15:58 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj A mówiłam, że bufety by się przydał... :P
Nagrody trochę niesprawiedliwie podzielone, chłopaki dostali, kobietki nie:( Medale też mogłyby być w odpowiednich kolorach. Przydałoby się też jakoś czas w trakcie zawodów urozmaicić dla kibiców czy osób które już skończył swój wyścig i czekają na dekorację. No i zlikwidować możliwość zmiany trasy, ale to już wiadomo. Reszta na plus :) Miałam nadzieję, że posiłkiem regeneracyjnym będzie karkówka i nie zawiodłam się :D
Marzena | 12:54 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Trasa świetna! Jeszcze długo po wjechaniu na metę miałam uśmiech na twarzy z tego powodu. Brakowało mi takich maratonów w naszych okolicach. Super oznakowanie trasy i ogólna organizacja. Proponuję kolejnym razem bufet gdzieś na zakończeniu/ starcie pętli. No i nagrody dla kobitek za 2 i 3 miejsce by się przydały. Generalnie gratulacje za organizację imprezy. Mam nadzieję, za na stałe wpisze się ona w kalendarz maratonów. Za rok na 100% przyjeżdżam!
Nielat
| 09:35 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Witam, jakieś dokładne wyniki bedą dostępne na www.
Owieczka | 08:19 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Fajnie było! :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lasie