INFO
Więcej o mnie.
MOJA STRONA INTERNETOWA
marecki.home.plKATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH
DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.MOJE GALERIE
FOTOSIK (do 30.04.2023)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
MOJE POJAZDY
ARCHIWUM BLOGA
- 2025, Listopad2 - 5
- 2025, Październik29 - 19
- 2025, Wrzesień25 - 4
- 2025, Sierpień30 - 17
- 2025, Lipiec25 - 25
- 2025, Czerwiec22 - 18
- 2025, Maj29 - 6
- 2025, Kwiecień30 - 14
- 2025, Marzec28 - 24
- 2025, Luty25 - 17
- 2025, Styczeń27 - 35
- 2024, Grudzień26 - 28
- 2024, Listopad27 - 34
- 2024, Październik27 - 16
- 2024, Wrzesień27 - 28
- 2024, Sierpień26 - 13
- 2024, Lipiec22 - 19
- 2024, Czerwiec27 - 16
- 2024, Maj29 - 22
- 2024, Kwiecień28 - 21
- 2024, Marzec28 - 21
- 2024, Luty24 - 10
- 2024, Styczeń29 - 19
- 2023, Grudzień28 - 16
- 2023, Listopad29 - 25
- 2023, Październik26 - 22
- 2023, Wrzesień28 - 36
- 2023, Sierpień27 - 8
- 2023, Lipiec26 - 38
- 2023, Czerwiec29 - 28
- 2023, Maj32 - 22
- 2023, Kwiecień26 - 36
- 2023, Marzec30 - 19
- 2023, Luty20 - 21
- 2023, Styczeń29 - 29
- 2022, Grudzień26 - 27
- 2022, Listopad26 - 16
- 2022, Październik27 - 25
- 2022, Wrzesień27 - 34
- 2022, Sierpień26 - 21
- 2022, Lipiec29 - 37
- 2022, Czerwiec26 - 29
- 2022, Maj24 - 20
- 2022, Kwiecień27 - 19
- 2022, Marzec28 - 17
- 2022, Luty25 - 18
- 2022, Styczeń31 - 36
- 2021, Grudzień24 - 23
- 2021, Listopad25 - 19
- 2021, Październik28 - 13
- 2021, Wrzesień28 - 22
- 2021, Sierpień25 - 26
- 2021, Lipiec27 - 27
- 2021, Czerwiec29 - 25
- 2021, Maj29 - 30
- 2021, Kwiecień28 - 29
- 2021, Marzec28 - 25
- 2021, Luty25 - 55
- 2021, Styczeń26 - 29
- 2020, Grudzień24 - 23
- 2020, Listopad13 - 4
- 2020, Październik27 - 33
- 2020, Wrzesień26 - 51
- 2020, Sierpień27 - 32
- 2020, Lipiec15 - 34
- 2020, Czerwiec29 - 107
- 2020, Maj29 - 55
- 2020, Kwiecień26 - 89
- 2020, Marzec10 - 23
- 2020, Styczeń1 - 6
- 2019, Grudzień23 - 43
- 2019, Listopad22 - 37
- 2019, Październik21 - 47
- 2019, Wrzesień22 - 16
- 2019, Sierpień23 - 35
- 2019, Lipiec23 - 31
- 2019, Czerwiec27 - 80
- 2019, Maj26 - 35
- 2019, Kwiecień28 - 35
- 2019, Marzec27 - 43
- 2019, Luty24 - 32
- 2019, Styczeń25 - 53
- 2018, Grudzień22 - 33
- 2018, Listopad24 - 51
- 2018, Październik26 - 75
- 2018, Wrzesień24 - 79
- 2018, Sierpień14 - 13
- 2018, Lipiec27 - 60
- 2018, Czerwiec29 - 54
- 2018, Maj30 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 37
- 2018, Marzec26 - 43
- 2018, Luty24 - 86
- 2018, Styczeń27 - 65
- 2017, Grudzień20 - 43
- 2017, Listopad26 - 32
- 2017, Październik26 - 18
- 2017, Wrzesień29 - 36
- 2017, Sierpień22 - 36
- 2017, Lipiec27 - 35
- 2017, Czerwiec28 - 37
- 2017, Maj28 - 26
- 2017, Kwiecień24 - 25
- 2017, Marzec29 - 22
- 2017, Luty24 - 24
- 2017, Styczeń28 - 41
- 2016, Grudzień25 - 33
- 2016, Listopad12 - 13
- 2016, Październik7 - 5
- 2016, Wrzesień30 - 39
- 2016, Sierpień27 - 51
- 2016, Lipiec21 - 14
- 2016, Czerwiec29 - 26
- 2016, Maj26 - 140
- 2016, Kwiecień29 - 15
- 2016, Marzec26 - 56
- 2016, Luty22 - 27
- 2016, Styczeń24 - 44
- 2015, Grudzień29 - 25
- 2015, Listopad25 - 37
- 2015, Październik28 - 19
- 2015, Wrzesień25 - 24
- 2015, Sierpień25 - 20
- 2015, Lipiec18 - 16
- 2015, Czerwiec28 - 35
- 2015, Maj26 - 22
- 2015, Kwiecień25 - 9
- 2015, Marzec27 - 30
- 2015, Luty27 - 17
- 2015, Styczeń30 - 58
- 2014, Grudzień26 - 32
- 2014, Listopad26 - 35
- 2014, Październik30 - 61
- 2014, Wrzesień32 - 30
- 2014, Sierpień25 - 58
- 2014, Lipiec20 - 25
- 2014, Czerwiec28 - 68
- 2014, Maj31 - 51
- 2014, Kwiecień27 - 35
- 2014, Marzec27 - 46
- 2014, Luty27 - 52
- 2014, Styczeń26 - 46
- 2013, Grudzień27 - 42
- 2013, Listopad24 - 13
- 2013, Październik25 - 33
- 2013, Wrzesień24 - 28
- 2013, Sierpień11 - 36
- 2013, Lipiec25 - 20
- 2013, Czerwiec28 - 45
- 2013, Maj27 - 28
- 2013, Kwiecień25 - 38
- 2013, Marzec27 - 44
- 2013, Luty26 - 24
- 2013, Styczeń25 - 19
- 2012, Grudzień25 - 28
- 2012, Listopad27 - 42
- 2012, Październik27 - 38
- 2012, Wrzesień29 - 22
- 2012, Sierpień13 - 136
- 2012, Lipiec27 - 23
- 2012, Czerwiec26 - 50
- 2012, Maj27 - 57
- 2012, Kwiecień27 - 43
- 2012, Marzec27 - 42
- 2012, Luty27 - 42
- 2012, Styczeń23 - 43
- 2011, Grudzień23 - 51
- 2011, Listopad25 - 45
- 2011, Październik27 - 40
- 2011, Wrzesień26 - 16
- 2011, Sierpień25 - 15
- 2011, Lipiec8 - 36
- 2011, Czerwiec25 - 54
- 2011, Maj26 - 64
- 2011, Kwiecień23 - 34
- 2011, Marzec27 - 68
- 2011, Luty22 - 50
- 2011, Styczeń28 - 52
- 2010, Grudzień31 - 103
- 2010, Listopad31 - 84
- 2010, Październik31 - 47
- 2010, Wrzesień29 - 40
- 2010, Sierpień30 - 61
- 2010, Lipiec31 - 64
- 2010, Czerwiec31 - 58
- 2010, Maj31 - 72
- 2010, Kwiecień32 - 72
- 2010, Marzec32 - 75
- 2010, Luty28 - 53
- 2010, Styczeń31 - 133
- 2009, Grudzień31 - 88
- 2009, Listopad30 - 42
- 2009, Październik32 - 55
- 2009, Wrzesień30 - 57
- 2009, Sierpień31 - 62
- 2009, Lipiec31 - 34
- 2009, Czerwiec31 - 18
- 2009, Maj32 - 18
- 2009, Kwiecień31 - 11
- 2009, Marzec31 - 16
- 2009, Luty28 - 7
- 2009, Styczeń31 - 10
- 2008, Grudzień31 - 21
- 2008, Listopad30 - 26
- 2008, Październik31 - 7
- 2008, Wrzesień30 - 12
- 2008, Sierpień31 - 17
- 2008, Lipiec31 - 20
- 2008, Czerwiec30 - 27
- 2008, Maj31 - 5
- 2008, Kwiecień30 - 12
- 2008, Marzec31 - 29
- 2008, Luty29 - 6
- 2008, Styczeń31 - 8
Wpisy archiwalne w kategorii
OR
| Dystans całkowity: | 9975.00 km (w terenie 218.50 km; 2.19%) |
| Czas w ruchu: | 201:16 |
| Średnia prędkość: | 16.52 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 57.00 km/h |
| Suma podjazdów: | 9471 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 179 (95 %) |
| Maks. tętno średnie: | 137 (73 %) |
| Suma kalorii: | 118701 kcal |
| Liczba aktywności: | 395 |
| Średnio na aktywność: | 25.25 km i 4h 22m |
| Więcej statystyk | |
Dane wyjazdu:
11.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:34.00 km/h
Temperatura:6.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Czwartek, 24 listopada 2016 · | Komentarze 0
268 dni do MRDP.Nie tylko na ścieżkach rowerowych wyrastają przeszkody i spowalniacze ruchu. Dla pieszych też są przewidziane atrakcje sprawnościowo-logistyczne. Po lampie na środku chodnika przyszedł czas na likwidację przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Robotniczej. Bo tak podobno będzie bezpieczniej dla pieszych i poprawi się płynność ruchu ... dla samochodów. Likwidacja odbyła się ,,na bogato'' z zastosowaniem barier.

Piesi podczas ,,bezpiecznego'' pokonywania trzech jezdni zamiast jednej mogą popatrzeć sobie w górę na animowanego ludzika. Pierwszego takiego w Elblągu :-). Zanim tam spojrzą, niech jednak najpierw popatrzą w lewo i prawo.

Co to się wyprawia?
Kategoria OR
Dane wyjazdu:
23.00 km
3.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:11.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Wtorek, 22 listopada 2016 · | Komentarze 4
270 dni do MRDP.Najnowszą elbląską inwestycją rowerową jest ciąg pieszo-rowerowy na ulicy Konopnickiej. Odwiedziłem go z aparatem. Cóż więcej można napisać niż - Boże, widzisz i nie grzmisz.
Ścieżka rowerowa ma charakter dwustronny, jednokierunkowy i liczy sobie łącznie 910 metrów. Wykonana jest z polbruku niefazowanego koloru czerwonego. Łączy się z wykonanymi w latach wcześniejszych ścieżkami na ulicach Niepodległości i Piłsudskiego.
Jedynym pozytywem tej zupełnie chybionej inwestycji jest fakt, że droga rowerowa ma zachowaną ciągłość na wszystkich wyjazdach z posesji. W Elblągu to nowość.
Zapraszam na wycieczkę :-)
1. Połączenie z ulicą Piłsudskiego. Ze ścieżki dwukierunkowej wzdłuż Piłsudskiego czarnymi schodkami schodzimy do ścieżki jednokierunkowej o szerokości, uwaga 1,30 m !!!. Obowiązujące przepisy mówią o szerokości minimalnej w tym przypadku 1,5 m. Znak poziomy P-23 ,,rower'' może kiedyś się pojawi w całości i z odwrotnej strony.

2. Docieramy do pierwszego skrzyżowania na trasie - z ulicą Ostródzką. Tutaj mamy szansę na jazdę ścieżką poprowadzoną ,,od ekierki'' i szansę na przewrócenie się na zbyt wysokim krawężniku (przekracza dopuszczalny 1 cm, a tak naprawdę powinien być zupełnie schowany w asfalt). Łagodne łuki wyglądają tak, a schowane krawężniki można znaleźć nawet w innych miejscach tej budowy, co wskazuje jednoznacznie, że da się to zrobić poprawnie). To odgięcie powoduje też, że nie wiadomo dlaczego ścieżka bardzo oddala się od jezdni, co będzie skutkowało za kilka metrów sytuacją widoczną na kolejnej fotce.

3. Ścieżka rowerowa zaczyna przylegać do płotów posesji. Przyczyną jest zatoka autobusowa, przez którą można poprowadzić ścieżkę rowerową, co wiedzą już nawet w powiecie chojnickim. U nas to wiedza nadal tajemna, co powoduje że rowerzysta ma szansę zabić pieszego, który nieopatrznie wejdzie prosto z furtki na drogę rowerową lub samemu zginąć pod kołami samochodu opuszczającego posesję. Zwłaszcza jak będzie jechał z góry ulicy (pod prąd - niezgodnie z zasadą ruchu prawostronnego). Jest to wg. mnie najniebezpieczniejsze miejsce na tej nowej inwestycji.

4. Ścieżka wraca w kierunku jezdni. Nadal ma jednak szerokość 1,40 m. Dlaczego ??? Zaczęło się już nielegalne parkowanie, ale z tym problemem policja może się stosunkowo łatwo uporać.




5. Cieszy zachowanie skrajni pionowej, znak nie stwarza zagrożenia dla rowerzysty. Piachu na razie ogromne ilości, ale służy on uszczelnieniu polbruku i po pierwszych deszczach/ lub pracy miotłą zniknie w szczelinach. Można by to fugować, ale posypanie piaskiem jest tańsze, choć znacznie mniej trwałe. I zbliżamy sie do półmetka inwestycji, która obejmowała też utworzenie nowatorskiego z konieczności ronda ósemkowego (zwanego też podpaskowym).

6. Na ścieżce rowerowej przy rondzie jeszcze kilka dni temu straszyła latarnia postawiona w jej świetle. Podczas mojej wizji lokalnej była już przestawiona poza obrys, ale zapomniano o zachowaniu 20 cm skrajni poziomej. Pamiętano za to o zachowaniu 50 cm (ba, tam jest ponad 50 cm) skrajni od jezdni - pokazuje to dobrze kto jest ważny bardziej, a kto mniej. Biorąc pod uwagę, że słup jest zewnętrznej stronie łuku może żaden z rowerzystów w niego nie uderzy. Może ...

7. Na przejeździe rowerowym w ciągu ulicy Niepodległości (wschodnia strona) krawężniki są zdecydowanie za wysokie. Szkoda, że Zarząd Dróg zapomniał po dwuletniej akcji kosztownego obniżania krawężników o tym istotnym dla rowerzystów szczególe. Po co płacić potem po raz drugi, jak można to mieć tanio i od razu ...

8. Po okrążeniu ronda zaczynamy jazdę w dół z powrotem do ulicy Piłsudskiego. Przy Pizzerii La Capra spotykamy niebezpieczny, wysoki krawężnik postawiony bez zachowania skrajni 20 cm. Z zadowoleniem za to stwierdzam, że ścieżka ma tutaj w końcu przepisową szerokość 1,5 metra.

9. Docieramy w okolice przystanku autobusowego, gdzie powtarza się sytuacja ze strony przeciwnej. Ścieżka rowerowa prowadzi daleko od jezdni, ryzyko potrącenia pieszych jest duże. A można było rowery poprowadzić przez zatokę i uwolnić cały chodnik dla pieszych, którzy spokojnie i bez rowerzystów za plecami czekaliby na autobus.

10. Na skrzyżowaniu Konopnickiej i Pawiej możemy przedwcześnie zakończyć naszą jazdę przewracając się na tym ,,kosmicznym'' krawężniku. Nie dość że bardzo wysoki, to jeszcze pod kątem. Poprawcie to jak najszybciej!

11. I tak wracamy do ulicy Piłsudskiego, gdzie czeka na nas dwukierunkowa droga rowerowa o szerokości 1,80 m (zgodnie z przepisami powinna mieć nie mniej niż 2,0 metry) i betonowy słup, który ktoś kiedyś może usunie ...

Dziękuję za uwagę.
Podsumowanie:
1. Inwestycja od strony rowerowej jest zbędna i pogarsza bezpieczeństwo rowerzystów w tym rejonie miasta. Nieprawidłowo zaprojektowana ścieżka stwarza niebezpieczeństwo potrącenia pieszych przez rowerzystów (i na odwrót) lub rowerzystów przez samochód. Od strony zachodniej ścieżka rowerowa przecina ulice: Pomorską (dwukrotnie - przy sklepie Słoneczko i przed Pizzerią La Capra, Kaliską i Pawią).
Pole widoczności dla kierowcy i rowerzysty jest tam bardzo słabe, bez porównania gorsze niż w przypadku jazdy rowerem po jezdni. Także silne odgięcie w rejonie ronda ścieżki rowerowej w prawo (zdjęcie nr 6) jest bardzo niebezpieczne, bo wprowadza w błąd kierującego samochodem co do rzeczywistych intencji rowerzysty w wyborze kierunku ruchu.
2. Ścieżka rowerowa została wykonana z polbruku, co jest niezgodne z Zarządzeniem Prezydenta Elbląga (rozdział 9).
3. Ścieżka rowerowa została wykonana niezgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej ( nieprawidłowa miejscami jej szerokość, niezachowana skrajnia pozioma).
Alternatywą, znacznie bezpieczniejszą i do tego tańszą w wykonaniu i utrzymaniu byłoby zaprojektowanie pasów rowerowych w jezdni lub zastosowanie środków uspokojenia ruchu i pozostawienie ruchu rowerów na zasadach ogólnych.
W obecnej sytuacji, gdy przepisy kodeksu drogowego zmuszają nas do korzystania z tak fatalnej drogi rowerowej, bo inaczej możemy narazić się na otrzymanie mandatu rekomenduję omijać w miarę możliwości ten odcinek ulicy Konopnickiej i korzystanie z alternatywnych ulic równoległych (doskonałej jakości asfalt na ulicy Modlińskiej i mniej doskonały na ulica Żyrardowskiej).
A było tak ładnie ...
Kategoria OR
Dane wyjazdu:
9.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:31.00 km/h
Temperatura:10.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu+3
Poniedziałek, 9 listopada 2015 · | Komentarze 2
Po wielu latach powstały w końcu przejazdy rowerowe wzdłuż ulicy Piłsudskiego zapewniając legalny przejazd przez ul. Płk. Dąbka. Brawo :-). Technika wykonania pozostawia trochę do życzenia, ale przecież nie takie rzeczy rowerowy Elbląg już widział :-).
Kategoria Z MICHAŁEM, OR
Dane wyjazdu:
15.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:30.00 km/h
Temperatura:10.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Czwartek, 26 marca 2015 · | Komentarze 4
I tak się zakończyła krótka era oficera rowerowego w Elblągu. Dziękuję wszystkim - których miałem okazję poznać podczas swoich działań - za współpracę :-).
Kategoria OR
Dane wyjazdu:
23.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:30.00 km/h
Temperatura:7.0
Podjazdy: m
Rower:
57 ELBLĄSKI ALLEYCAT-ROWEROWE WAGARY
Sobota, 21 marca 2015 · | Komentarze 0
Pierwszy dzień wiosny za młodzieńczych lat spędzałem różnie, ale nigdy nie w szkole :-P. Popularny dzień wagarowicza wykorzystałem zatem do organizacji 57 edycji Elbląskiej Imprezy Na Orientację (EINO), czyli swojskiego Elbląskiego Alleycata.Do zabawy dało się namówić 11 osób, z których 10 ostatecznie pojawiło się na Placu Słowiańskim. Jedna zapewne została na lekcjach :-). Swój debiut miał w naszym gronie Łukasz, lat 11 który ruszył na specjalnie dla niego przygotowaną trasę. Był to najmłodszy w pięcioletniej historii zawodów uczestnik, który samodzielnie i bez pomocy osób dorosłych zaliczał punkty kontrolne.

Na trasie liczącej 11 punktów kontrolnych rozsianych po całym Elblągu na którą zawodnicy ruszyli o godzinie 12.15 najszybszy przejazd (13:28) zaliczył Darecki, o błysk szprychy (13:28,10) przed jedyną dziewczyną podczas tej edycji - Martą. Marta jednak popełniła 3 błędy i uplasowała się na dalszej pozycji. Darecki natomiast za bezbłędny-chociaż poparty analizą grafologiczną-przejazd mógł się cieszyć ze zwycięstwa. Drugie miejsce zajął Marcin_Ch (13:30), zaś trzecie miejsce na pudle wykorzystał Tomar66 (13:32) przedstawiając co prawda niezgodną z regulaminem kartę startową, ale w końcu nie bądźmy zbyt drobiazgowi :-).
Kolejne miejsca zajęli:
4. Rękaw (13:33)
5. Kristofer (14:05)
6. MarekB (13:31) 1 błąd
7. Przemoc84 (13:34) 1 błąd
8. Modo (13:34) 2 błędy
9. Marta (13:28,10) 3 błędy
10. Łukasz - poza klasyfikacją, I miejsce w kategorii do lat 18.
11. Karol - NKL
Meta zawodów i tradycyjny afterek odbyły się po raz pierwszy w Bistro Burger Tatanka. Restauracja z bizonem w roli głównej zaprosiła zwycięzcę na zestaw z prawdziwym hamburgerem, zaś dla wszystkich zawodników lał się popularny napój izotoniczny :-). Najmłodszy zawodnik popijał sobie w tym czasie spokojnie Sprit'a.

Poza tym sponsorami imprezy było tradycyjnie Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW oraz Urząd Miejski w Elblągu.
Rozgłos medialny tej edycji zapewniły elbląskie media: Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl, Dziennik Elbląski, elbląska redakcja Radia Eska oraz serwis Wrower. Serdecznie dziękuję.
Jak już afterek dobiegał końca to przypomniałem sobie, że czeka na okazanie puchar o który w tegorocznych czterech edycjach Elbląskiego Alleycata walczą zawodnicy. Trochę za późno, ale przynajmniej obejrzyjcie go na zdjęciu :-).

FOTORELACJA (z opisem).
Dziękuję Wam za sportową walkę i do zobaczenia na kolejnej edycji.
Dane wyjazdu:
10.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:33.00 km/h
Temperatura:12.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Czwartek, 19 marca 2015 · | Komentarze 0
Dziwnie parkujący kierowcy samochodów to już norma. Zajmują dwa a i nawet trzy miejsca parkingowe na raz. Ale żeby rowerkiem się tak rozpychać :-)).
Kategoria OR
Dane wyjazdu:
19.00 km
6.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:33.00 km/h
Temperatura:4.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Piątek, 6 marca 2015 · | Komentarze 0
Jak już dotarłem do pałacu Elbląskiego Nadleśnictwa


to po spotkaniu sprawdziłem czy po ,,zimie'' żyje mostek przy Parasolu jak i sama wiata w tym oryginalnym kształcie. Jest OK.


Kategoria OR
Dane wyjazdu:
10.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:32.00 km/h
Temperatura:4.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Środa, 4 marca 2015 · | Komentarze 4
W taką pogodę to ja nie jeżdżę :-))
ale że potem marcowy galimatias się uspokoił to pojechałem na interwencję. Zawiadomiono mnie bowiem że na drodze rowerowej przy przebudowywanym CH Ogrody wyrosły wysokie krawężniki. Normalna sprawa w sumie, banał rzec można. Kto tam zwraca uwagę na takie drobiazgi, kiedy autostrady powstają :-).
Z takim to pozytywnym nastawieniem udałem się na wskazane miejsce. Jak widać na fotce krawężniki zostały już wygładzone asfaltową wylewką i jest równo. Co prawda ddr prowadzi w pas dla lewoskrętu i w słup, ale to się poprawi malowaniem. Dla pewności sprawdziłem jeszcze wszystkie inne przejazdy rowerowe w obrębie placu budowy i trzeba przyznać, że jest OK.
Kategoria OR
Dane wyjazdu:
31.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:5.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Wtorek, 3 marca 2015 · | Komentarze 0
Niebawem ruszy tegoroczny cykl Miejskich Wycieczek Rowerowych i w ramach przygotowań nowych tras sprawdziłem jedno z elbląskich jezior. Tak, tak, mamy w Elblągu jeziora. Mój wzrok padł na Goplanicę, czyli zbiornik retencyjny na rzece Kumieli. Trasa z wykorzystaniem pieszego szlaku czerwonego ,,Kopernikowskiego'' okazała się przejezdna rowerowo, wiatrołom tylko raz utrudnił jazdę. Wracając do zabudowanej rzeczywistości jechałem terenem przez Zajazd i Modrzewinę.














Kategoria OR, WYCIECZKI <50
Dane wyjazdu:
5.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:34.00 km/h
Temperatura:-2.0
Podjazdy: m
Rower:
To tu, to tam po Elblągu
Poniedziałek, 16 lutego 2015 · | Komentarze 0
Aż się nie chce wierzyć że to w Polsce :-). Oby tylko im się udało. Kategoria OR



