avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.

DO MRDP 2025 ZOSTAŁO

Z MICHAŁEM

Sobota, 28 kwietnia 2012 · | Komentarze 0

Afrykański upał spowodował, że na rower ruszyliśmy po południu, ale i tak do planowanej Bażantarni nie dojechaliśmy. Za to wnikliwie sprawdziliśmy wszystkie alejki w Parku Kajki :-).

Standard+6

Piątek, 27 kwietnia 2012 · | Komentarze 0

W pracy dzisiaj akcja plakat, czyli jazda na bogato po różnych ciekawych lokalizacjach. Większa część trasy z ROBERTEM, któremu dziękuję za pomoc i towarzystwo. Towarzyszył mi na rowerze szosowym, co nie jest łatwe i przyjemne w jeździe miejskiej.

A po południu jazda na wesołe miasteczko. Było wesoło :-).

Standard+5

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · | Komentarze 6

Jak na złość wysiadły mi baterie w aparacie, a był to dzień podczas którego widziałem aż 5 rowerów z fotelikami przewożącymi maluchy. Wszystkimi rowerami kierowały panie, a obok jednej z nich jechał jeszcze syn na swoim pojeździe. Fajny widok, niespotykany jeszcze kilka lat wcześniej.

Po południu kilka kilometrów na żądanie z moim młodym bikerem, bo zaszła pilna potrzeba zakupu licznika do roweru. Według mnie sensu to za dużego nie ma, ale z argumentem ,,koledzy mają'' postanowiłem jeszcze nie dyskutować :-). Stosowna Sigma znajduje się już na kierownicy.

I jeszcze LEKTURA DO PODUCHY (krótka).
Kategoria Z MICHAŁEM, OR

Standard+2

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · | Komentarze 0

Spokojne patataj po Elblągu, zakłócone przez jednego nieuka za kierownicą, do którego nie dotarło jeszcze że rowerzysta ma PIERWSZEŃSTWO (slajd nr 4) na przejeździe rowerowym, gdy kierowca skręca w ulicę podporządkowaną (Tysiąclecia/Fabryczna).

Najbliższy weekend zapowiada się korzystnie nie tylko pod względem rowerowym, ale też bardziej merkantylnym. Będzie kolejna odsłona akcji Elbląg za pół ceny, w której debiutuje najlepsza elbląska pizzeria rowerowa, czyli CZIK-CZUK.

Warto skorzystać i wybrać się tam rowerem (miejsca parkingowe Piotr zapewnia gratis) na małe co nieco. A kto nie lubi pizzy, niech zajrzy TUTAJ.

Smacznego :-).
Kategoria OR, Z MICHAŁEM

WYCIECZKA DO NOWAKOWA

Sobota, 14 kwietnia 2012 · | Komentarze 2

Pierwsza pełnowymiarowa wycieczka mojego Michała za Elbląg wiodła do Nowakowa, aby obejrzeć most pontonowy. Jazda pod wiatr jednak jest mocno wyczerpująca i nawet tunel aerodynamiczny za mną nie pomógł. Zawróciliśmy będąc niedaleko od mostu, a nawet już go widząc.

Na pocieszenie obejrzeliśmy statek Hydrograf-7 na rzece Elbląg :-).

STATEK NA RZECE ELBLĄG © MARECKI

NA TRASIE © MARECKI

NA WALE RZEKI ELBLĄG © MARECKI

Standard+13

Czwartek, 12 kwietnia 2012 · | Komentarze 1

Miałem dzisiaj wątpliwą przyjemność jazdy ulicą Giermków około godziny 15.30. Niezły sajgon i wolna amerykanka :-). Rowerem oczywiście przemknąłem bez większych problemów.

Na fotce widoczne udrożnienie ślepej do niedawna ulicy Odzieżowej w związku z przebudową DW 503. Trzeba teraz uważać tam na samochody i ich ciekawe manewry.
PRZELOTOWA ODZIEŻOWA © MARECKI

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · | Komentarze 0

Na spalanie świątecznych kalorii wybrała się dzisiaj cała moja rodzina. To wydarzenie bez precedensu :-)). Żyję nadzieją, że to nie był ostatni raz.

Standard+7

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · | Komentarze 2

Podobno od dzisiaj bardzo ciężko i trudno jeździ się kierowcom samochodów po Elblągu. Spowodowały to roboty budowlane przy drogach wojewódzkich 503 i 504 oraz zamknięcie ulicy Armii Krajowej. Nie wiem, ja istotnych trudności nie dostrzegłem :-).

Jak dodam, że do sporej części miasta nie docierają tramwaje, to wychodzi na to, że najszybciej przez dłuższy czas po Elblągu będą przemieszczać się rowerzyści.

I to jest ten dobry moment ;-).

Poza tym zapraszam do OBEJRZENIA wyników internetowego głosowania na lokalizacje stojaków rowerowych.
Kategoria OR, Z MICHAŁEM

Standard+10

Piątek, 30 marca 2012 · | Komentarze 2

Od dzisiaj cyferka przy ,,standardzie''' oznacza dodatkowe kilometry z moim synem. Ojciec sumuje pracowicie kilometry, to i niech młody ma :-).

11 km/h © MARECKI
Kategoria Z MICHAŁEM

To tu, to tam po mieście.

Sobota, 9 maja 2009 · | Komentarze 0

W towarzystwie sympatycznego smyka klepiącego mnie po plecach :-). Zaliczone trzy parki, wodospady, lotnisko i inne fascynujace miejsca ;-).