SIEMIANY-WIEŻA WIDOKOWA

Sobota, 12 marca 2016 · | Komentarze 6

Trasa: ELBLĄG-Bogaczewo-Rzeczna-Krosno-Małdyty-Zalewo-Jerzwałd-Siemiany-Jerzwałd-Witoszewo-Zalewo-Myślice-Rejsyty-Rychliki-Wysoka-Nowe Dolno-Krzewsk-Żurawiec-Raczki Elbląskie-ELBLĄG

FOTOGALERIA (z opisem)

Pojechaliśmy z Robertem obejrzeć nową wieżę widokową w Siemianach nad najdłuższym jeziorem w Polsce, czyli Jeziorakiem. Konstrukcja stanęła w zeszłym roku i rozciąga się z niej cudowny widok na jezioro. Usytuowana jest na wysokim brzegu tuż przy drodze na Iławę, więc nie sposób jej nie znaleźć.

Podczas jazdy współpracy odmówiła mi dętka, którą za Małdytami sprawnie wymieniłem na nowszy model. Do Siemian jechaliśmy z sympatycznym wiatrem w plecy więc powrót już tak fajny nie był. Nawet podczas wycieczki w tak znane okolice udało się zaliczyć nowy dla mnie odcinek drogi wzdłuż S7 przed Małdytami. Taka interwałowa ciekawostka.

Na koniec odwiedziliśmy Raczki Elbląskie, które już niedługo znikną z map jako najniżej położony punkt w Polsce. Zarówno oficjalnie jak i faktycznie, co widać na fotkach. I depresja zagości w okolicach Marzęcina :-).

Dzięki Roberto za wspólne kręcenie.

525 dni do MRDP.

| 18:49 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj Z tej perspektywy siemiański brzeg oglądałem tylko raz, dawno dawno temu :-)
Buczek
| 07:24 czwartek, 17 marca 2016 | linkuj A ja częściej widywałem siemiański brzeg z żaglówki, dlatego chcę się wybrać lądem nad to piękne jezioro.
| 17:09 środa, 16 marca 2016 | linkuj Przez Siemiany często się jeździ to i na wieżę przy lepszej pogodzie się zajrzy. Zresztą, żaglówki na Jezioraku i błękitne niebo widziałem z siemiańskiego brzegu nie raz.

Pozdrawiam.
Buczek
| 21:10 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Tak to wkurza, ale również nierzadko zdarza się trafić w wyż. O tej wieży w Miłomłynie też nie wiedziałem i na tamten wpis nie trafiłem wcześniej. Faktycznie, widać głównie... nic. I zapewne nie jest to wina mgły. Może ma służyć do pilnowania, czy las się nie pali :-). Do Siemian jednak zajadę w tym roku. Dzięki za pretekst. Pozdrawiam.
| 19:14 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Niebieskie niebo było dzień później. Normalka :-). Z pewnością wieża jest znacznie bardziej warta odwiedzenia niż ta w Miłomłynie, która stoi pośrodku niczego.

Pozdrawiam.
Buczek
| 06:29 niedziela, 13 marca 2016 | linkuj Świetna sprawa. Nie wiedziałem o jej istnieniu. Wiele razy byłem w Siemianach, choć parę lat temu. Szkoda, że mieliście słabą pogodę [słabą widokowo]. Przy pięknej pogodzie widoki muszą powalać. Koniecznie muszę się wybrać jeszcze przed zalewem turystów. Uwielbiam Jeziorak. Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziecn