INFO

avatar Ten blog rowerowy prowadzi MARECKY z miasta Elbląg. Mam przejechane od 1995r. 284.763 kilometry, czyli właśnie po raz siódmy okrążyłem równik :-). Pomykam po drogach i dróżkach z prędkością 20.91 km/h i tak jest OK.
Więcej o mnie.

MOJA STRONA INTERNETOWA

marecki.home.pl

KATALOG ŻUŁAWSKICH DOMÓW PODCIENIOWYCH

DOMY PODCIENIOWE Z XVIII/XIX w.

MOJE GALERIE

FOTOSIK (do 30.04.2023)

DO MRDP 2025 ZOSTAŁO



baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

ARCHIWUM BLOGA

Dane wyjazdu:
5.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:35.00 km/h
Temperatura:6.0
Podjazdy: m
Rower:

To tu, to tam po Elblągu

Czwartek, 8 grudnia 2016 · | Komentarze 0

254 dni do MRDP.

Okazuje się, że sprawę ciągu pieszo-rowerowego na wiadukcie w ciągu DK22 nad torem kolejowym należy widzieć w szerszym kontekście. Jak pisze w korespondencji rzecznik prasowy olsztyńskiej GDDKiA Karol Głębocki: 

Ma Pan rację jeśli chodzi o znaki C-13 i C-16, ustawienie ich było efektem omyłki przy opracowywaniu projektu organizacji ruchu, dlatego zostały zdjęte. Obiekt został wybudowany w kształcie docelowym uwzględniającym zarówno w przyszłości przebudowę drogi wraz z jej poszerzeniem, jak również budowę przez miasto ciągu pieszo rowerowego od strony Elbląga (dk 22 od wiaduktu w kierunku Elbląga jest w zarządzie miasta). 


Stąd uwzględnione są na nim i ciąg pieszo-rowerowy i pasy awaryjne, ponieważ prościej i taniej było wybudować teraz obiekt o wyższych parametrach, niż w przyszłości go poszerzać lub budować obok kładkę dla pieszych i rowerzystów. Dopóki nie będzie kontynuacji ciągu pieszo-rowerowego poza wiaduktem, ruch rowerowy powinien odbywać po jezdni obiektu.





I wszystko w temacie. Górą jeździmy normalnie, a dołem to się dopiero zobaczy :-)
Kategoria OR



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jesta
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]