TRZEJ KRÓLOWIE, CZTERY SMOKI

Piątek, 6 stycznia 2023 · | Komentarze 8

Trasa: ELBLĄG-Gronowo Górne-Nowina-Janów Pomorski-Przezmark-Sierpin-Wilkowo-Kamiennik Wielki-Milejewo-Ogrodniki-Jelenia Dolina-Próchnik-Rangóry-Jagodno-Nowakowo-ELBLĄG

Trzech królów nie namierzyłem, ale za to wiedziałem gdzie szukać czterech, niewyraźnych, smoków;-)

Podczas jazdy wpadłem na ,,genialny" pomysł, że moją tegoroczną pięćdziesiątkę uczczę okrągłymi 50 wycieczkach mającymi dystans ~ 50 km i ujętymi w specjalnie w tym celu utworzonej kategorii 50/50. Na zakończenie możecie liczyć na 50% Finlandię, bo na sucho to nie ujdzie :-))

Poza rozmyślaniami dostrzegłem poprawę brd w Gronowie Górnym, zaktualizowałem swoją wiedzę na temat Ogrodników (Koszmar sprawdź, jak to się odmienia! ;-), cieszyłem się z wyrównanego szutrem zjazdu Próchnik-Rangóry, a potem utonąłem w błocie na placu budowy toru wodnego na rzece Elbląg. Rzeka będzie poszerzona,  jej wał zwężony i doprawdy ciekawy jestem, czy my tam będziemy swobodnie brykać rowerkami.

Panorama Jeziora Druzno z Nowiny

Ogrodniki

Prawy brzeg rzeki Elbląg i szczegóły budowy umocnień brzegowych

| 11:21 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Jasne, czuj się zaproszony :-)
koszmar67
| 11:03 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Ale Finlandią 50% też nie pogardzę :)))
| 11:01 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Ja znam swoje miejsce w szeregu, swoje możliwości ale też znam kilku mocniejszych "polonistów" :))))
| 10:32 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Czas na podyplomowe studia polonistyczne ;-)
koszmar67
| 07:51 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj W przypadku "naszych"(warmińsko-mazurskie, pow. elbląski, gm. Milejewo) w dopełniaczu należy używać Ogrodników ale np. w przypadku tych w woj. lubelskim, pow. bialski, gm. Biała Podlaska - będzie Ogrodnik. :-)
| 21:27 poniedziałek, 9 stycznia 2023 | linkuj Andrzej: Masz to u mnie :-)

Roberto, ja znam swoje miejsce w szeregu, swoje możliwości ale też znam kolarza, któremu w tym roku znacznie bardziej wypada zrobić ponownie 50.000 km. Też go znasz ;-)
robert1973
| 21:51 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj a według mnie to 50/50 jest słabe, jeśli chodzi o Twoją osobowość.
Według mnie powinieneś przejechać w tym roku 50...tysięcy kilometrów, i ani kilometra więcej.
" pięćdziesiątkę" się ma raz w życiu, więc raz w życiu mógłbyś zrobić coś, o czym inni mogą jedynie pomarzyć. Inspiracja w tym roku jest, a ona jest w tym wszystkim przecież najważniejsza.
Wystarczy wstawać po czwartej nad ranem, na śniadania jeździć do Gdańska, na obiady do Warszawy, a na podwieczorki do Pasłęka. Kolacje będziesz jadł już w domu. To tylko rok.
Rozpocznij tam, gdzie Jesteś, wykorzystaj w pełni swoją rowerową wiedzę i zrób to, bo ja wierzę, że mógłbyś to uczynić.
A więc...do dzieła, wyjątkowego dzieła. Innym pozostanie tylko patrzeć i podziwiać.
Andrzej | 21:16 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj Pisze się na to zakończenie :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzy